Daar sta je dan, vol excitement om een bijzondere experience tegemoet te gaan !
De typische zenuwachtigheid wanneer ik iets nieuws ga ontdekken borrelt op, ik wil binnen...

Vanaf het moment dat je binnenkomt, waan je je in een andere wereld. Valiezen op een rolband, mysterieuze geluiden, sfeerverlichting...en dit allemaal in een gang met al een kleine inkijk op wat zal komen. Ik zeg tegen mezelf " Niek, wacht met te kijken ! Eerst inchecken ! "

De lobby oogt klein, maar zeer sfeervol. De quirky lampen, rode fauteuill, een trolley met gazetjes, ...
Bij de ingang van "gate B" zie ik FLY plots voorbij vliegen ! Een plots besef en reminder we in een "different world" zijn, want ja ja : we maken volgens onze briefing tijdens de check-in deel uit van de "explorers society" ! We krijgen een prachtige bundel overhandigd met onze boardingpassen waarmee we rookburgh kunnen betreden zonder wachten, passen voor het park, de voorsteekpassen van fly, kaartjes met foto´s op...het zit hem in de details, and i´m loving it 😍
Tijd om op ontdekking te gaan !

"Wow", "zie dat af" wisselen zich af met stiltes van genot. Want dit is voor mij toch genieten : de details tot en met, de geluiden, de effecten...alles klopt ! Immersive zoals men zegt. Zo ook de cabins. Zoals geweten klein, maar desondanks is het zeer gezellig vertoeven na een drukke dag. Een zekere "cosyness" wat ik ideaal vond voor 1 nacht, zeker gezien het totaalpakket. Ik kan momenteel wel wennen aan mijn 1 nacht durende aeronauten bestaan πŸ‘Œ
Maar deze aeronaut, die kan wel eens zin hebben in een lekker drankje Γ©n some good food !

Een supergezellige bar en aangezien het feit het een adult gericht hotel is Γ©n je er enkel mag zijn wanneer je er overnacht, wordt het er nooit druk. Kaarsjes aan de muur, op tafel...een lekker drankje : happy Niek ! Voor diegene die zin hebben te darten of biljarten, ook dat kan als aeronaut !
Het avondeten dat is inbegrepen vond ik , naar pretparknormen, zeer lekker. Wel valt op je geen wijn kan bestellen, aangezien dit niet "past in het thema". Misschien iets wat men later wel zal toevoegen denk ik. Maar het biertje smaakte evengoed !
En dan komt het, de welbekende "hamer op de kop" van vermoeidheid. Bedtime !
HΓ©t moment om het hotel "by night" te ontdekken.

En wat is dat genieten ! Weeral besef ik dat ik iets bijzonder meemaak. Want geef toe : dit is als een pretparkfan zijnde de ultieme droom om te mogen meemaken. Go and experience it !

Mag ik vragen wat zo'n overnachting met diner, ontbijt en twee dagen park nou ongeveer kost?

Ik vind kleine hotelkamers vaak heel leuk. Het vergt creativiteit en het is oprecht makkelijker om een sfeer neer te zetten. Wat ik van dit hotel zie ben ik dus best enthousiast over.

Gaaf trip report en voor de mensen die willen gaan, de prijzen liggen tussen 400 voor 2 personen en 300 voor 1.

Jules
    Omdat we doordeweeks er bleven overnachten, was het voor 2 personen 390 euro.
    En ik dacht zoals velen " pfff, ga ik dΓ‘t uitgeven?"
    Maar wetende een dagticket 54 euro is, diner 3 gangen, ontbijt, voorsteekpas,...dan blijft de prijs puur voor het slapen rond een 104 euro.
    En na er geweest te zijn vond ik het oprecht een gave ervaring 😍

Mooi verslag! Lijkt me een hele toffe ervaring, maar zoveel geld uitgeven aan een overnachting/experience blijft een drempel.

Michael Ach, zit ook wel eten bij. Goed ontbijt. Entree voor 2 parken. Het valt nog wel mee als je het zo bekijkt toch? πŸ™‚

In het voorjaar hier ook een nacht doorgebracht. Erg sfeervolle en unieke ervaring. Het lijkt duur, maar als je alles op een rijtje zet (2 dagen entree, ontbijt, diner, voordringpassen) valt het in verhouding wel weer mee.

Wij hadden echter wel een wat minder uitzicht vanuit ons raam, mooi stukje backstage:

Piet_Verdriet
        Dat is inderdaad minder πŸ˜… Ik merkte wel op, wanneer je op voorhand mailt of belt met de vraag in gate B of andere te zitten...ze dat wanneer het kan met plezier doen.

Gaaf hoor, ik vind het alleen wel aan de prijs voor een hotelkamer waarin je niet eens samen met je partner in 1 bed kunt liggen.

Ik snap overigens dat je het geld neerlegt voor de totaal ervaring, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat gewoon uit naar een wat ruimere kamer πŸ™‚

dank voor je report!!

wat een leuk report! Ik heb deze week de knoop doorgehakt en ga eind september! Twijfelde ook over de prijs maar als je kijkt wat je er allemaal bij krijgt en zo'n unieke ervaring! Geniet ook wel van ruime hotel kamers en die luxe maar ik denk dat we heel weinig tijd op de kamer zelf zullen doorbrengen. Lekker lang in de bar hangen, rondje door het gebied savonds. Denk dat het het wel waard gaat zijn, kan niet wachten. En mooie fotos!

Ramon27 dankjewel voor de complimenten πŸ˜πŸ‘Œ Als ik jou was zou ik even bellen en vragen om in Gate b te mogen overnachten ;-) Veeeel plezier gewenst en euhm...let us know hoe het was ;-)

Bedankt voor de toffe plaatjes! Deze ervaring staat hier ook hoog op het verlanglijstje!

MisterDream Ik merkte wel op, wanneer je op voorhand mailt of belt met de vraag in gate B of andere te zitten...ze dat wanneer het kan met plezier doen.

Hoe weet je dan waar je ongeveer terecht zou willen komen? Is daar een plattegrond van of moet ik gewoon Gate B onthouden? Want dat is wel interessante info voor als ik zelf eens ga boeken πŸ˜‰ Want met zo'n uitzicht als Piet_Verdriet had zou ik me toch wat bekocht voelen hoor 😬

Marvin

Dankjewel voor je compliment πŸ˜πŸ‘Œ Op foto hierboven zie je een plattegrond van het hotel wat ik kreeg bij inchecken. Ik wist via iemand anders dat gate B letterlijk in het midden is. In november ga ik nog eens maar deze keer met mijn partner en toen ik belde en vroeg om gate b te krijgen hebben ze me dat via mail bevestigd πŸ‘Œ Leuke service 😁

Kan mij voorstellen dat de prijs iets is wat een hoop mensen doet twijfelen, maar het is wel een top ervaring. Maar het is wel iets voor de echte fan, en verder dan rondlopen in het gebied of in de bar hangen in de avond is er geen moer te doen, ja je kan mekaar aan gaan zitten staren in zo een cabin natuurlijk. Het is geen standaard hotel maar een complete ervaring, en als een achtbaan je gestolen kan worden dan heb je hier ook niet veel te zoeken denk in. Maar goed ik heb er niks voor hoeven betalen dus heb makkelijk praten πŸ˜†

In november staat er weer een nachtje op de planning!

Remco82 denk dat als ik om 6 het park uit ga, daarna ga eten ik me wel vermaak de rest van de avond in de bar! Wel echt mooie bar zo te zien met lekker speciaal drinken. Cocktails, speciaalbiertjes.
                Maar weet iemand ook tot hoe laat die bar open is op een doordeweekse dag? Ben er zelf op een maandag. Hoop niet dat ie al heel vroeg sluit.

Ik zal ook even bellen en vragen om kamer met mooi uitzicht!

Ramon27
                  Ik was er ook doordeweeks en de bar bleef sowiso tot 22 uur open πŸ‘Œ Ik zat er toch πŸ˜…πŸ€£

MisterDream oh dat vind ik niet heel laat eigenlijk haha. Word vroeg slapen dan. Had ghoopt dat ie wel tot 12 open was

Ramon27
                      Maar ik denk persoonlijk het tot 23 uur of langer is hoor, want in de andere hotels zijn de bars olk lang geopend 😁 komt goed !

Wij kozen voor de late shift qua eten (21:00), hiervoor lekker 2 vissenkommen cocktails in de bar op. En na het eten nog even een rondje gelopen aangezien je dan zo het restaurant uit het gebied inloopt. De bar was bij ons op maandag na 23:00 ook nog gewoon open en druk.

Wij zaten in vleugel D (boven de lobby). Vanuit het raam keken we richting de weg. Bedenk dat dit raam op je badkamer zit en hier dus niet veel zit. Bij vleugel B kunnen mensen hier ook langs lopen (als jij op de wc zit). Ook is het heerlijk om juist over alle loopbruggen en gallerijen te lopen.

De plek waar je zit is eigenlijk een beetje onbelangrijk naar ons idee.