Marvin De microfoon en music hall tekst combineren wat mij betreft nog steeds prima tot Slagharen Radio.
Maar ook op de kinderdisco 😉
Voorlopig weten we natuurlijk niks, maar een radiostation voor Slagharen lijkt mij erg onwaarschijnlijk gezien de veel te kleine doelgroep. De luistercijfers van Efteling Radio waren ook niet genoeg om de stekker erin te houden, en dat park heeft een veel grotere naamsbekendheid en een grotere groep fans.
Marvin Als achtergrond voor de informatie zender van Slagharen zou dat best kunnen. [...] Meer dan genoeg huisjes waar dat kanaal aan staat als radio aangezien daar nu een ander radio station op uitgezonden wordt...
En om dan ook even hier op terug te komen: dat de gasten in die blokhutjes de radio op de achtergrond aan hebben tijdens hun spelletjesavond, is natuurlijk niet genoeg reden voor het oprichten van een hele radiozender die je 24/7 moet voorzien van content. Zeker als je je bedenkt dat deze mensen, die waarschijnlijk de enige luisteraars zouden zijn, het grootste deel van de dag in het park zijn. Ja, technisch zou het kunnen, maar nee, financieel zie ik zelf geen toegevoegde waarde. Het is eerder geldverkwisting.