DAN2019 Dat foto. Lijkt ie niet veel op de Terror of Tower van Parijs
Jawel. Het hotel in Tower Of Terror is meer jaren '20, maar dit hotel opende in het jaar dat het verhaal van ToT zich afspeelt (1939).
JeepeeB Bij het lezen en kijken van de foto’s voelde het voor mij even ook als vakantie!
Daar doe ik 't voor! 😃
Ik heb goede hoop dat we dit najaar nog een toffe trip kunnen maken. Bij voorkeur met onze kleine avonturencaravan, maar hotels kan ik eventueel ook mee leven. Er liggen nog drie nationale parken ten noordoosten van ons die op mijn lijstje ontbreken (Roosevelt, Badlands and Wind Cave). Dat is altijd aanlokkelijk.
OntheMove En wat blijft Amerika toch ook geweldig voor dit soort roadtrips..
Ik vind de roadtrip de ultieme manier op Amerika te zien. Zeker in 't westen, waar je alleen in Californië last van het verkeer hebt, maar verder dit soort eindeloze woestijnwegen kunt doen. Zorg wel dat je een auto met satellietradio hebt of huurt, want FM-zenders en mobiel internet zijn hier en daar wel erg sporadisch.
Marvin Kunnen we trouwens alvast een tourtje bij je boeken?
Je zou niet de eerste PPC-forummer zijn die op bezoek komt, dus: absoluut! Enige verplichting is eigenlijk 't meenemen van drop en stroopwafels.