Convival En daarom is de papieren krant achterhaald imo.
Denk dat dit voor 99,99% van de krantenlezers, nieuwskijkers op TV of nieuws consumenten online een artikel is dat niet een enorm hoge actualiteitswaarde heeft. Waar dit voor ons oud nieuws is, is het voor anderen gewoon iets interessants om te lezen en meer niet. De waarde van een dergelijk artikel is voor bijna alle Nederlanders nihil en zal daarom ook als vulling worden gebruikt als er nog een gaatje is op een pagina, en dat is prima.
Als ze nu het nieuws dat Nederland stopte met het evacueren van Afghanen of dat prins Bernard eigenlijk geen geld over heeft voor Chef's Special pas over een week naar buiten hadden gebracht dan had ik het met je eens geweest. Maar een nieuwtje over een achtbaan ergens ver weg in een onbekend park in Japan . . . dat is een semi-tijdloze opvuller.
Convival Hopen dat de achtbaan volgend seizoen weer open mag!
Hoop ik ook, ben wel benieuwd wat ze eraan gaan of kunnen doen. Er is een reden waarom er maar 2 banen van dit type gebouwd zijn en waarom Hypersonic XCL (ofzo) maar een paar jaar heeft gedraaid. Ik hoop het niet, maar dit zou de nekslag voor de baan kunnen zijn.