MisterW Dan moet er wel bij gezegd worden dat er zoals ik het zie meer ruimte is bij TTD om de launch track langer te maken als ze over zouden willen stappen op LSM's. Er zit namelijk zo'n 230 meter track (volgens Google Maps) tussen het station en voordat TTD steil omhoog begint te gaan. Ik weet niet wanneer het te steil wordt voor LSM's, maar tegenwoordig hebben meerdere banen lanceringen met een heuvel oid erin, of zelfs een verticale launch zoals die nieuwe Intamin Storm in Dubai. Ik zie niet in waarom het niet mogelijk zou zijn en waarschijnlijk zou het onderhoudtechnisch een goede keuze zijn. En wat me ook tof lijkt is dat je dan die Intamin roar hoort tijdens het lanceren zoals ook bij Red Force.
Nadeel is natuurlijk wel dat het wel wat mag kosten. Ter vergelijking kostte de ombouw van Turbine naar Psyké Underground 6 miljoen en dat was gedaan door Gerstlauer. TTD zou nieuwe treinen nodig hebben (waarschijnlijk weer 6 stuks) en als mijn schattingen kloppen 230 meter aan nieuwe track vol met LSM's. Het zou ook kunnen dat de treinen ingekort moeten worden. 5 tegenover 3 coaches op Red Force vind ik een lastige vergelijking dus goede vraag of 230 meter genoeg is voor zulke lange treinen. Dus misschien ga je er qua capaciteit op achteruit. Maar dat lijkt het me wel waard voor een betrouwbaardere rit.