Walibi Halloween Fright Nights 2021
theorder01 Het mag van mij allemaal wel weer wat spannender dan afgelopen jaren.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Bij de eerste teaser had ik daar ook serieus vertrouwen in maar bij de andere twee teasers was het vertrouwen weer redelijk snel weg. Maar wie weet verrast Walibi mij dit jaar alsnog. Ik denk dat we nu elke dag wel wat informatie kunnen verwachten in aanloop naar de ticketverkoop van de huizen.
Iemand een idee wanneer de ticketverkoop start van de Halloween Days in Toverland?
Daar is helaas nog niets over bekend.
Ik ben wel benieuwd wat deze teasers voor het Eddie karakter gaan betekenen hoor. Niet dat ik denk dat hij weg zal gaan, maar het lijkt er wel op dat hij serieuze concurrentie gaat krijgen. Een verhaallijn van een nieuwe engerd, waar Eddie het zelf ook niet op heeft dus, die het stokje gaat proberen over te nemen van hem zie ik wel zitten eigenlijk. En dat mag dan best een machtsstrijd worden die meerdere Halloween seizoenen voort gaat voor het tot een conclusie komt.
Marvin Een verhaallijn van een nieuwe engerd, waar Eddie het zelf ook niet op heeft dus, die het stokje gaat proberen over te nemen van hem zie ik wel zitten eigenlijk. En dat mag dan best een machtsstrijd worden die meerdere Halloween seizoenen voort gaat voor het tot een conclusie komt.
Zou Dr. Mortis terugkomen? (droom, droom)
Convival Als dat gaat gebeuren en Eddie word weer gemener (hopelijk dan in de stijl van Jack in Universal Studios) dan heeft Walibi er spontaan een fan bij.
Nu is Eddie wat mij betreft niets meer dan een slap aftreksel van een standup comedian die shockeert door erg grof te zijn.
Fingers crossed dus
JeepeeB Ik wacht er al 14 jaar op maar ik verwacht het niet. Ik denk eerder dat als er een nieuw karakter wordt geïntroduceerd, dat juist die de ‘gemenerik’ gaat spelen.
Het zou me ergens niks verbazen als Eddie wel verdwijnt na dit jaar, maar dat heeft dan meer te maken met dat ik me voor kan stellen dat Rudy er ook wel eens een keer klaar mee is en weer andere dingen wil doen in oktober.
Nieuwe trailer over een nieuw spookhuis Wrong Turn: Into Darkness
Na MovieParkGermany pakt Walibi het vervolg op!
Rikkert88 Ik vind het gedaante aan het einde wel interessant. Ik bedoel dan de gedaante die boven het logo van de Fright Nights verschijnt op 0:29. Het doet wel wat denken aan Eddie met de hoorns, maar toch anders. Zou dit iets te maken kunnen hebben met een nieuw karakter?
Leuke commercial, alleen jammer dat de voice-over net niet mystiek genoeg is.
The_Real_Infernape Het doet wel wat denken aan Eddie met de hoorns
Ik denk eigenlijk meteen aan Eddie zijn typerende kapsel i.p.v. hoorns. Maar inderdaad echt Eddie is het ook niet helemaal, in ieder geval niet zoals we hem eerder gezien hebben.
- Bijgewerkt
En weer iets nieuws is gedeeld op Facebook, Walibi presenteert:
Ook nieuw tijdens Halloween Fright Nights: The Final Hideout! Het einde der tijden is aangebroken, de apocalyps is onafwendbaar en je hebt al je survival skills nodig. Overleef jij deze walk of death langs bloeddorstige zombies?
Go for it!
Edit: dit komt dus achter de g force
Dit jaar kun je dineren in de Clinic.
https://www.walibi.nl/halloween/nl/halloween-fright-nights/halloween/dinner-experience-clinic
en de tickets staan online! geen grote veranderingen in de prijzen.
Walktrough en expierences zijn wel weer wat hoger geprijsd maar als daardoor een goede ervaring wordt geboden geen enkel probleem mee
RIP pas is wederom alleen voor de spookhuizen Jefferson, Psycho schock, the villa en campsite had stiekem gehoopt dat expierences er nu ook in opgenomen waren.
Is er trouwens al bekend waarom Haunted hollidays wederom er niet bij zit? zeker nu ze een bubbel willen creëren wat betreft afstand?