The_Bullgod De immelmann is nu compleet en de laatste trackdelen zijn ook bezorgt bij het park. Bron: Thrill Seekers United
The_Bullgod Een paar dagen geleden was de midcourse brake run klaar. Bron: American Coaster Enthusiasts South Central Maar ondertussen word ook al gewerkt aan de drop volgend op de mcbr. Bron: American Coaster Enthusiasts South Central
Njit Nevz Het laatste stukje nog en voordat je het weet kunnen ze met Memorial Day open! 1 dagje later mag ook. Dan zijn wij namelijk ook ter plaatse 😄
The_Bullgod Nevz Het laatste stukje nog en voordat je het weet kunnen ze met Memorial Day open! Alleen een airtime heuvel en een helix nog volgens mij. Memorial Day is 30 mei, dus met nog 2 maanden te gaan moet dat volgens mij wel lukken.
Nevz The_Bullgod Ja klopt, alleen nog de airtime heuvel en een helix, ervan uitgaande dat de remmen al reeds op de fundering staan.
The_Bullgod Nevz ervan uitgaande dat de remmen al reeds op de fundering staan. Die staan al sinds eind januari op hun plaats https://forum.pretpark.club/d/1831-six-flags-fiesta-texas-bouwt-bm-dive-coaster-cliffhanger/38
Nevz The_Bullgod In dat geval denk ik dat ze voor een Memorial Day opening gaan. Ik ga ervan uit dat er niet veel theming zal zijn. Het blijft tenslotte Six Flags, ook al is het hun beste park.
Njit Nevz en theming kun je ook later nog toevoegen. Is meestal niet veel meer dan wat borden met characters erop.
SpaceAce SpaceAce Ik hoop toch zo dat deze geopend is als wij aankomende vakantie er heen gaan 😍 Planning voor de opening is ergens in juni geloof ik. Maar ik hoop dan toch op een soft-opening. Bij ons staat SFFT op dinsdag 31 mei gepland. Met een beetje geluk gaat dit ons dus nog echt lukken ook
Simon 11 juni is als het goed is de openingsdatum. Was ergens gezegd volgens mij en staat ook op RCDB.
Njit Simon 11 juni is als het goed is de openingsdatum. Was ergens gezegd volgens mij en staat ook op RCDB. Staat hier: https://www.sixflags.com/fiestatexas/events/roller-coaster-rodeo 30th Anniversary VIP Party Crackaxle Canyon Screampunk District Dr. Diabolical’s Cliffhanger* First Public Riders Maar er staat ook een sterretje bij: *All Dr. Diabolical’s Cliffhanger activities are subject to change based on the construction timeline.