John De kans dat je hier 16 minuten of langer over doet is vrij realistisch.
Klopt, daar doe je met 4 kleine kinderen ook langer over dan 15 minuten. Het kan ook zijn dat wij op 2 telefoons hebben gemist dat we maar 15 minuten de tijd hadden om dit allemaal te regelen vanaf het moment dat we erin mochten. Mezelf kennende had ik ook heel anders gepland als ik had geweten dat we maar 35 minuten hadden in plaats van 50 minuten. Dan ga je namelijk niet ergens zitten om te drinken. Dan waren we naar het toilet gegaan met de kinderen en hadden ze nog even in de draaimolen gekund. Dat red je wel in die tijd.
Ik vind het trouwens ook raar dat je niet zou kunnen wachten in een andere zone dan de genoemde zone van de medewerker. Ik denk dat hij het zelf misschien nog niet helemaal begreep. Je kan dus niet reserveren uit zone Witte Paard, maar er wel wachten want anders hadden wij daar ook nooit een seintje ontvangen dat we aan de beurt waren. Die 15 minuten is ook geen probleem qua tijdslot dat je hebt om erin te kunnen, maar communiceer die dan vooraf zodat je dit als bezoeker weet en daarop kan acteren zodra je aan de beurt bent.
Efteling moet zich ook even afvragen waarom het hele plein vol wachtende mensen staat. Kan het wel voor ze invullen, maar alles voor ze invullen lijkt me niet nodig. Ze zijn immers zelf zo goed in het wiel meerdere keren uitvinden.
Lin Ik heb eerst staan prutsen met zo'n automaat, die dus niet werkte, tot ik erachter kwam dat het helemaal niet nodig was.
Ook zoiets, kunnen wij wel weer allerlei ideeën aandragen hoe dit beter kan. Maar er zitten daar dus mensen die hiervoor betaalt krijgen en het niet eens kunnen verzinnen. De oplossing is voor de hand liggend met zo'n app, automaat en QR code.