https://www.looopings.nl/weblog/21562/Efteling-schakelt-virtuele-wachtrij-bij-Carnaval-Festival-uit-na-meerdere-incidenten.html
Nou wat een verrassing!
Maar goed, agressie is nooit goed te praten natuurlijk. Maar een veel slimmer (of beter gezegd; duidelijker) systeem had ook een hoop voorkomen.
Kan me voorstellen dat als je dat kwartier tijdslot gemist hebt dat je naar binnen kan, en zoals hierboven eerder vermeld overkomt je dat snel met bijvoorbeeld een jong gezin, het een vervelende discussie is met de medewerker dat je wel een tijdslot had.
Daarnaast vond ik de teksten op de borden niet heel duidelijk, “scan je QR en sluit aan” of iets in dergelijke strekking. Heel wat gasten de QR zien pakken vanuit bijvoorbeeld de ticketboxen om direct daarna naar de ingang te lopen. Ook dát zal discussie opgeleverd hebben.
En tenslotte zal het langs de rij wachtenden die nog geen open tijdslot hadden lopen, vast als voordringen gezien zijn. Maar dat laatste is een aanname van me, geen ervaring.
Kortom. Na de zoveelste poging het wiel opnieuw uit te vinden, tijd om de handdoek in de ring te gooien Efteling? Hopelijk?!
Of gaan we eens écht leren van anderen parken?