Coasterfrenzy Jammer van wat er met die Rapid River gebeurd is.. Ik vermoed dat het park attracties verkoopt om de financiele klap daarvan én van Corona wat op te vangen.. maar of zo veel attracties verwijderen nu zo'n verstandige oplossing voor de lange termijn is betwijfel ik.
Momenteel is er enkel een slechtere versie van Blue Fire voor terug gekomen. Laten we hopen dat er (ooit) ook goede vervangers voor deze Skyloop en de Tower of Terror II komen.
Voor Gumbaya world is het natuurlijk wel leuk dat ze nu kunnen uitpakken met deze baan.
De sluiting van de rapid river door Dreamworld is een begrijpelijke reactie, na dat dodelijke ongeluk wat er mee gebeurd is. Dat jij de vervanger van deze rapid een slechte versie van Blue Fire vind is jou mening. Maar voor de Australiers is zo'n triple launch nog steeds uniek, ondanks dat een Mack launch over het algemeen enorm tam/slap/mak is.
De reden dat Buzzsaw en Tower of Terror II gesloten werden, is volgens mij nooit door het park zelf bekend gemaakt.
Wel dat het park die vrij gekomen ruimte wil gaan gebruiken voor toekomstige uitbreidingen.
Dat Tower of Terror II verwijderd is, kan ik wel begrijpen, want dit type coaster is een enorme stroomvreter met hun 1e generatie LSM lancering.
Voor Buzzsaw denk ik dat de lage capaciteit de reden van verwijderen geweest is.