Quefox_ Dan bouw je een prachtig hotel en doe je er alles aan om het exterieur zo mooi mogelijk te maken, zet je er vervolgens een plein voor met RVS poortjes onder goedkope afdakjes. Ik merk dat je graag wilt dat het waarheid wordt, maar ik kan me geen situatie indenken waarin een ticketcontrole bij het hotel wenselijk is. Onder het hotel is te klein, achter het hotel is geen plek en voor het hotel is achterlijk.
Volgens mij kun je alles gewoon thematiseren en hoef je echt niet met standaard rvs rekken te werken. Jij vind het achterlijk voor het hotel dat is wat anders dan dat dat een feit is.
Verder maakt het mij niet uit waar ik mij ticket scan hoor ik ben gewoon op een forum aan het brainstormen daar ik vaker heb opgevangen heb dat dit een serieuze optie is in de toekomst.
Quefox_ Je blijft ook volhouden dat in het HVDVZ "de linkerzijde vrijwel nooit als ingang gebruikt word". In het hoogseizoen zijn er genoeg dagen waarop alle scanners bemand zijn. En je moet voor die drukste dagen genoeg plek hebben, niet voor een gemiddelde dag. Daarnaast is het domste wat ze nu kunnen doen het aantal poortjes inkrimpen. Het park wilt groeien naar 7 miljoen bezoekers (en daarna vast nog verder). In het HVDVZ kan nog opgeschaald worden d.m.v. een grondige herindeling, straks bij dat hotel gaat dat amper.
Ik kom er elke week en zie hem vaker dicht dan open voor de inkomst , hij is wel altijd open als uitgang. Je hoeft helemaal niet te krimpen in poortjes als je een ander soort poortje pakt.
Quefox_ Dat jij op een blauwe maandag wel eens onder dat rieten dak tickets hebt staan scannen, maakt jouw argument niet ineens meer valide.
Twee jaar lang als Senior fulltime is iets langer als een blauwe maandag , verder wil ik je er op wijzen dat je hiermee redelijk op de man speelt. Niet nodig toch😊
Robkuh84 Het gaat niet om de inkijk (kamers zitten hoger), maar de herrie. Efteling kan echt niet een luxe hotel neerzetten en er maar vanuit gaan dat de gast als het goed is voor 9 de kamer uit is.
We gaan sowieso met zijn alle onder het hotel door , met of zonder scan. Ik zie hier ook niet echt een probleem daar het bij Disney ook gewoon prima werkt kwa geluid.
Quefox_ Het probleem zit hem niet in het wel of niet mooi aankleden van de poortjes, maar de locatie. Zo’n rij poortjes onder afdakjes doet het aanzicht van zo’n groots gebouw gewoon teniet. Dat zie je bij Europa-Park ook, waar de rij kassa’s het zicht op de daadwerkelijke ingang - het monorailstation - volledig belemmert.
Daar heb je een valide punt waar ik niet aan gedacht had , dit is inderdaad alleen te voorkomen als het in de poort zit en niet ervoor inderdaad. Ik bedoel trouwens niet de kassa’s verplaatsen hé.Ik heb het puur over de scanpoorten , die nemen veel minder ruimte in dan jou voorbeeld.