Quefox_ Op de locatie na zou dat hotel dan verder niet echt unique selling points hebben. Gaan ze daar dan écht hetzelfde voor kunnen vragen als voor een luxe suite in het Efteling Hotel? Ik denk zelf van niet, want die plas water heeft mijns inziens nou niet zo veel extra aantrekkingskracht.
"Op de locatie na". Maar dat is toch ook juist precies wat de meerprijs rechtvaardigt. Vanuit het hotel loop je zo linea recta het park in. En "die plas water" is in mijn ogen wel wat te weinig lof voor een sterke fonteinshow, waarbij de randen elke avond rammetjevol staan.
De grote voordelen van het hotel op deze locatie heb ik al eens eerder aangehaald:
Niek
Ik zie vooral kansen 🙂 Kom maar door met die nieuwbouw hoor!
Natuurlijk is de vorm hier mijn eigen (en naar wat ik hoor nog niet helemaal juiste) invulling, en zal het vooral een wat langgerekte rechthoek parallel met het spoor worden, maar naast de locatie als unique selling point is het vooral een ingreep in het inkomgebied, met beter gestroomlijnde routing, nieuwe horeca, nieuwe terrassen, een nieuwe parkentree.
De horeca, terras(sen), locatie aan de ingang van het park en sprookjesbos, parkeren voor de deur, aquanura aan het hotel... mijns inziens genoeg argumenten voor een hoge prijs.
Wel mooi dat Looopings tegenwoordig samenvattingen van topics op Pretpark.club plaatst als artikelen 😂