Super tof nieuws! Het blijft fascinerend hoe de Efteling minder bedden heeft dan het volledige Beekse Bergen resort niet veel kilometers verderop, waar ze eveneens als een gek nieuwe accomodaties aan het bijbouwen zijn. Toen tijdens de lockdown het Beekse Bergen Safari Resort volgeboekt zat en er in Bosrijk letterlijk 2 huisjes verhuurd waren kreeg ik de indruk dat accomodaties niet erg hoog op de prioriteitenlijst stonden, alsof ze het geld op dat vlak niet wilden. Goed om te merken dat dat dus totaal niet waar blijkt.
Toen ik enkele weken geleden voor het eerst rondliep op het Loonsche Land schrok ik van de kleinschaligheid en vooral van de on-Eftelingse sfeer op het park en ook in het hoofdgebouw/restaurant. Een premium hotel in sprookjesachtige Efteling stijl juich ik dus alleen maar toe en laat ons eerlijk zijn: daar kun je op een locatie als deze ook niet om heen. Als parken als Parc Asterix, Port Aventura, Europapark en Phantasialand het kunnen, dan moet ook de Efteling iets unieks met veel grandeur neer kunnen zetten zou je zeggen. Het Dwarrelplein kan er alleen maar beter op worden. π
Erikk Pohhh zo zie je maar hoeveel ruimte er eigenlijk is daar. Het Disneyland hotel is namelijk zeker geen kleine jongen. Thanks!