Michael Daarmee is de toegang via het dienstencentrum eenvoudig en goed bereikbaar en hoef je echt het hart van je park niet overhoop te gooien
Zonder het topic te willen kapen met de werkzaamheden aan de pagode, denk ik dat we niet moeten onderschatten wat de impact daarvan gaat zijn. Ik heb eens zitten zoeken naar opstellocaties, maar dat is nog best een ding. Het contragewicht lijkt mij vanaf het “loze” pleintje bij Symbolica goed bereikbaar, de andere kraan voor de arm zou inderdaad goed over de speelweide aangevoerd kunnen worden.
Ook hier lijkt overigens bomenkap onvermijdelijk en echt een plek om dicht bij de last te komen en dus kleinere kranen, wordt nog best een ding…
Je kan best gelijk hebben dat beide kranen over de speelweide komen, maar het zou me niet verbazen dat het park met de werkzaamheden op de pardoespromenade nu 3 vliegen in 1 klap slaat. Én een aanrijroute voor in ieder geval 1 van de kranen voor Pagode, én een bouwroute voor het Spookslot én herinrichting hierna om aan te sluiten op het hotel.
En allicht is dit allemaal alleen maar voor dat laatste hoor (herinrichting ivm hotel) en is de link met de Pagode en het Spookslot er niet, maar dan vind ik de timing wel wat gek vooruitlopend de bouw van het hotel. Dan had ik dit pas over 2 jaar verwacht.
Tenzij er een heel logistiek plan is hoe de gasten de komende twee jaar om de bouwplaats van het hotel heen te leiden en hier meer ruimte voor nodig is dan we nu kunnen bedenken.
Wel onwijs tof al dit gespeculeer weer!
Maar met zoveel bouwwerkzaamheden kijk ik ook wel uit naar iets meer info vanuit het park.