Nu er steeds meer activiteiten rechtstreeks rondom het entreegebouw plaatsvinden en de mededeling dat het entreegebouw groot onderhoud gaat krijgen zijn dit geen geruchten meer over het hotel. Het is daarom logischer om dit in een nieuw topic te plaatsen, of eventueel in het kleine Efteling nieuws. Hoewel ik @broodje123 gelijk geef dat een nieuw topic logischer is, zoals bijvoorbeeld renovatie over de entree of het hele dwarrelplein. Maar iedereen is vrij dat zelf te starten, daar heb je geen toestemming voor nodig van het team of iemand anders. Dan kunnen de geruchten over het hotel zelf in dit topic blijven. Maar ook van dit topic gaan we op een zeker moment afscheid nemen; zodra de bouw gerealiseerd wordt en/of er een officiële aankondiging komt, beetje afhankelijk hoe het topic loopt.
Tot slot wil ik graag aan @paterdave2 meegeven dat we als team altijd openstaan voor feedback. Zoals in de huisregels staat is niets menselijk ons vreemd en zullen we er misschien een keer naast zitten. Maar ik zou je willen vragen je feedback dan op de mail te zetten zodat we er als team naar kunnen kijken en waar nodig ons kunnen verbeteren.