Ik vind het eerlijk gezegd dus wel gewoon een hele lekkere stijl. Gisteren mopperde ik nog wat over de stijlkeuze op basis van de reeels, maar nu ik het plaatje compleet heb vind ik het juist heel sterk. Het schuurt aan Eftelings sentiment, maar staat er toch ook weer los van. Het hotel ademt niet direct Efteling park maar wel Efteling grandeur. Als ik al de hele dag in het park ben geweest hoef ik niet per se ook nog in de avond in diezelfde vibe te zitten. Juist die afwisseling is heel aangenaam wanneer je hier gaat slapen denk ik. Ik vind de gekozen kleuren ook heel elegant en de kamers in allerlei tinten van de kleur ook gewoon sterk. Het gaat helpen om de diverse hoeken een eigen identiteit te geven. Al met al heel sterk qua kamers
De koffie rotonde is inderdaad wel wat generiek voor luxe segment, maar ik vind dat ook best een aangename stijl die luxe uitstraalt. Helemaal prima dus. Ik denk dat wanneer je modern en elegant wilt zijn je er ook niet aan ontkomt om iets te ontwerpen dat gaat dateren. Dat is ook helemaal niet erg, want ik denk dat hotelkamers sowieso een hoog onderhoud vragen waardoor de stijl door de loop der tijd toch wel top notch modern en eigentijds gaat blijven bij dat onderhoud. Kijk naar de foto van eftelpedia hoe dat eruit zag bij opening en hoe dat nu is.
ikbennlXD Ik blijf het jammer vinden dat de Efteling op zo'n commerciële tour is. De echte fans weten, dat Anton Pieck himself al walgde van een oersimpel bordje met 'ijs' op zijn Anton Pieck plein.
Waar in deze ontwerpen zie je het equivalent terug van het ijs bordje in deze ontwerpen? Ik vind je rant over luxe en elite eerlijk gezegd een beetje misplaatst. Hoewel ik een groot hart heb voor gelijkheid, in deze sectoren is onderscheid in luxe echt geen issue. Volgens mij biedt de Efteling straks over een breed scala voor elke portemonnee een optie aan namelijk.