Wat een verrassing! 😂
Fijn dat het park eindelijk wat duidelijkheid geeft. Ze hebben ook wel veel pech met alle externe factoren de laatste jaren. Hopelijk gaat de bouw in januari dan wel echt vlot van start want de puinzooi aan de voorkant van het park duurt veel te lang zo.
Zingo Zo te zien was het Hotel ook altijd al voorzien voor eind 2024, dat verklaard wel waarom ze tot september vertrouwen erin hadden.
Ik geloof er geen snars van dat de oorspronkelijke planning eind 2024 was. Het gebouw had nog voor het voorjaar de lucht in moeten gaan om zomer 2024 te openen gelijk met Dance Macabre (waarvan ik ook overtuigt ben dat daar wat vertraging zit in de bouw).
Een stille bouwplaats hoort niet, zeker niet in de Efteling die normaliter de planning zeer goed op orde heeft. En helemaal op zo’n prominente plek had het park dit liever ook anders gezien en ga je echt niet “een rustige periode” inlassen.
Vertraging in de bouw is momenteel helaas een zekerheid, persoonlijk had ik open communicatie daarover mooier gevonden.