Ikhoordeviavia Dat een waterpark fout volk aantrekt valt volgens mij reuze mee, een van de reden dat ik de (relatief) goedkope stadsbaden vermijd en met het gezin eigenlijk altijd zwem in een van de aquamundo's, plopsa-aqua, of landal is puur omdat je daar (over het algemeen) geen last heb van fout volk, dit komt A door het veelvoud aan toezicht, en B de hogere engtreeprijs.
In Tilburg ben ik wel eens gaan zwemmen toen de oudste nog klein was... bepaald slag volk, er hing een niet zo fijne sfeer, zijn toen ook na paar minuten omgedraaid en vertrokken, leuk was wel de beveiliging nergens ingreep, behalve toen ik met mijn vrouw en baby in een hokje wou schieten, dit was absoluut niet toegestaan... tegen de baldadigheid, opstootjes werd echter niet ingegrepen, afgelopen zomer kon dit zelfde bad regelmatig niet open omdat het bad geen beveiligers tot zijn beschikking had en zodoende de veiligheid niet kon garanderen.
Rulantica is laatst ook in het nieuws geweest maar ik heb het idee dat dit ook een uitzondering was, heb hier eigenlijk nooit vervelende gasten meegemaakt (en er word nochtans alcohol geschonken in het bad).
Ik denk wel om terug te komen op Efteling Grand Hotel als er een goed zwembad met wellness komt dit het nivea van het hotel opkrikt, hoop dat van binnen je je echt bijzonder/vip voelt en dat het allure uitstraalt, hier willen mensen best voor betalen, de meeste vd Valk's in nl zijn ook allemaal opgewaardeerd luxe kamers, wellness etc en een dubbele prijs van pak hem beet 10 jaar geleden.