Fixma Alle pretpark apps gebruiken GPS.
Als je het aan laat staan wel ja, maar alle park apps die ik heb gebruikt werken ook prima zonder. Ze laten dan alleen geen ➡️ You are here ⬅️ zien. Dus is een keuze. Als je een beetje kaart kan lezen kan je ook zonder GPS in een pretpark navigeren.
Fixma Als je vaak genoeg je de wachttijden etc. controleert met hoog licht sterkte omdat zonnig is gaat snel (scherm verbruikt het meeste stroom). Beetje Facebook etc. erbij.
Ik zal wel een ouwe zak zijn, maar hoe vaak moet je die wachttijden checken dan? Eens, je kijkt zo nu en dan, maar bij mijn parkbezoeken is dat nooit een bezigheid geweest die ik iedere 30 minuten of meer deed. Mgoe, wat ik al eerder zei hierboven, ze weten denk zelf hun mate van social media verslaving wel.
Fixma En wie zegt dat alle US treinen USB hebben?
Google zegt het, en de website van Amtrak zelf 🤔
Daarin lopen ze in de US aardig voor op Nederland 🤗
Fixma Ze kosten niet veel waarom de risico lopen?
Omdat je het allemaal mee moet nemen en je bij redelijk wat Amerikaanse attracties nu (betaalde) lockers hebt en die lockers vaak niet groot genoeg zijn voor een gevulde rugzak en een grotere locker je meer $$$ kost. Dus hoe meer je meeneemt hoe lastiger het je bezoek maakt. Maar zoals hierboven aangegeven, en ik herhaal, ze kennen zelf hun mobiel gebruik en daarmee hoeveel power bars er nodig zijn.
En nu hou ik erover op, duidelijk verschil van inzicht en gebruik van de mobiele telefoon die ik in parken persoonlijk het liefst zoveel mogelijk in de tas laat zitten! Jij gebruikt hem zo te merken aanzienlijk intensiever . . .
Denk dat @suuske1981 daar zelf ook wel het inzicht in heeft hoe afhankelijk zij zijn van deze apparaten en hoeveel stroom je dus in moet pakken . . .