Nevz Wat ze daar volgens mij mee bedoelen is dat je General Parking in de Platinum Pass inbegrepen is, maar als je gebruik wil maken van Preferred Parking (dus dichter bij de ingang) dan zul je het verschil moeten betalen. Overigens totaal niet nodig als Nederlander die gewend is om te lopen.
Aha, zoals bij de Prestige Pass. Nee, dat is inderdaad niet nodig, je loopt de hele dag, dan kan dat stukje er ook wel bij.
Kennywood en Busch Gardens Williamsburg liggen inderdaad ook nog "in de regio" maar dat wordt denk ik een beetje veel van het goede. Het oorspronkelijke plan was namelijk :"We willen een keer naar Cedar Point", daar zijn King's Island en King's Dominion al bij gekomen, ik wilde naar Six Flags, want daar komen we langs en voor Kingda Ka, mijn zoon wil naar Hersheypark en mijn man mag ons overal naartoe rijden 😁. Dan willen we ook nog wat van New York zien, als we er toch zijn en Washington is dan ook leuk. En dan speelt het financiële plaatje ook nog een rol natuurlijk. Maar ik waardeer je enthousiasme!
De afstand tussen King's Island en King's Dominion zijn wij ons van bewust, maar dat zijn wij op zich wel gewend van vakanties naar Italië. En voor zover ik kan inschatten op Google Maps is dat geen traject met veel filevorming (geen grote steden) of zie ik dat helemaal verkeerd?
We vliegen inderdaad via KLM/Delta.