TheDude De website is een beetje gaar de laatste tijd, maar als je naar de volgende link gaat en je voert je aankomstdatum in zie je een vanaf prijs. En die zijn niet mals 😅
Voor de perks moet je het niet doen, zoals eerder gezegd krijg je enkel 30 min eerder toegang en in het geval van GCH zit je aan het park vast. Disneyland Hotel en Paradise Pier zijn verder lopen dan de hotels die direct aan Harbour Boulevard liggen. Dat is de straat aan de andere kant waar o.a. Best Western, Tropicana en Park Vue inn. On-site slapen zou ik doen enkel doen voor het thema. Als je die bedragen ervoor over zou hebben raad ik je aan de premium voor Grand California neer te leggen. Het thema van dit hotel overstijgt die van de andere twee.
Zo niet dan zou ik het geld gebruiken om bij BW/Tropicana of Park Vue inn te slapen. Dan hou je 100 euro extra over per dag die je aan andere dingen kan uitgeven. Ik slaap in April bij Suncoast Park inn op een kwartiertje lopen. Je bespaart wel een heel stuk als je het niet erg vindt om even te lopen.