Leuke vraag en gezien de reacties is het antwoord nog best moeilijk…
Ik ben zelf nu ongeveer een jaar vader en m’n zoontje geniet volop op de schommel in de wijk, in de Efteling waar hij al vrij snel met ons mee ging maar ook bij de lokale dierentuin. @celebrate1st je geeft aan in Helmond te wonen. Dierenrijk is vlakbij en mocht ze hier nog niet geweest zijn, neem haar mee! 🙂
Ik zou de Efteling eigenlijk best als een optie zien met attracties als droomvlucht en carnaval festival, al zou ik dat dit jaar niet meer aandurven omdat de wachttijden hier overal wel erg ver oplopen.
Andere pretparken heb ik nog geen ervaring mee met een baby maar dierentuinen zijn dus eigenlijk altijd top.
Iets waar wij zelf binnenkort eens gaan kijken is de Avonturenboerderij Molenwaard. Ik weet niet of dit in het optiepakket qua tickets zit maar het kost anders ook niet de wereld. Fien & Teun is een serie op Videoland en hebben hun eigen parkje 🙂
Tot slot; Natuurlijk kan een baby van 1 overal mee naartoe, mits je je houdt aan zijn of haar ritme. Pas dan heb je zelf ook een fijne dag of vakantie (ik typ dit bericht vanaf Lanzarote, vliegen met een baby is me best goed bevallen 😎). Zeker na een jaar thuisgezeten te hebben kan ik iedereen alleen maar aanraden om ervan te genieten en je zoon, dochter, neefje of nichtje de wereld te laten zien. Zelfs op deze kleine leeftijd!