ppc-anoniem-2 Mijn zusje is net aan de derde koter begonnen. En intussen is de eerste 4 en zelfs van een 4-jarige vraag ik me af of die écht zou genieten in een pretpark.
Mijn dochter van ondertussen 5 heeft nog steeds levendige herinneringen aan haar Disney World bezoek toen ze 2,5 jaar was, dus ja hoor, dat onthouden ze echt wel op die leeftijd.
Wij zijn van jongs af aan met beide kids naar diverse pretparken gegaan, en natuurlijk weten ze zich ook te vermaken in de lokale speeltuin waar we ook een abbotje op hebben, maar als gezin heb ik meer plezier met een middag of dag Efteling dan in die betreffende speeltuin.
oke, 1 jaar is erg jong, die krijgen nog niet veel mee, maar daarna kan je echt wel snel meer dan je zou denken.
En toch weerhield ons dat niet onze dochter mee te nemen samen met haar oudere broertje en lekker een foto op een paddestoel in de Efteling te maken, het zijn toch leuke herinneringen die ze later uit hun fotoboek kunnen halen.
Verder doen dierentuinen het altijd erg goed, kinderen kijken lekker hun ogen uit daar en daar kan je je ook als gezin prima vermaken.
laprikantan Ik snap niet wat je je kind aan doet, want het kan veel stress worden voor zo iets onnozel als een pretpark. Een lege doos zal die meer plezier aan beleven.
En ik snap niet waarom jij altijd de noodzaak hebt zoveel onzin te typen op het forum....