Ik vind het leuk in gezelschap, maar ook geen probleem zonder. Als pretparkfan pak ik het liefste meer en vaker parken mee dan de meeste mensen in mijn omgeving. Ik vind het geen probleem om alleen te gaan als het alternatief is om anders helemaal niet te gaan. Dus hoewel ik meestal wel samen ben, ga ik ook weleens alleen op pad. Bevalt echt prima.
Toen ik mijn DLP-abo nog had bijvoorbeeld ben ik een keer een dagje alleen geweest met de Thalys en toen dat zo goed beviel daarna een keer twee dagen. Helemaal doen wat je zelf wilt, je eigen tempo, ik vond het heerlijk.
In mijn ervaring kijken mensen je ook niet raar aan hoor. Mensen letten vooral op zichzelf haha. En al zouden ze wel kijken, nou en! Die zijn jou na 30 sec weer vergeten en jij ziet ze ook nooit meer. Daarnaast kunnen ze ook helemaal niet weten of jij echt alleen in een pretpark bent, of dat er misschien wel mensen op je wachten die bijv niet in een achtbaan durven of wat dan ook. Ik heb zelf ook geen oordeel als ik iemand alleen zie, denk ik dan maar. 🙂