Dat er conservatief geïnvesteerd wordt, daar kan je het inderdaad mee eens zijn. Ik vind het ansich niet heel slecht dat ze voorzichtig zijn, gezien alle onzekerheid momenteel. Aan de andere kant, er komt een einde aan de crisis en je mag er van uit gaan dat het geen jaren meer duurt nu de vaccinatie op gang is gekomen. En je wilt klaar zijn in mijn ogen ná de crisis en niet dán pas gaan investeren en eerst de bouwtijd afwachten. Bovendien is de rente op een historisch dieptepunt dus als je eens zou willen investeren met een lening is daar nu de tijd voor.
Ik denk dat er best wat meer lef getoond kán worden.
Maar slechter zal het park niet gauw worden door financieel de zaken zo goed op orde te hebben in crisistijd en ik begrijp ook prima dat een park met een stichting als enig eigenaar wat voorzichtiger is als een onderneming met andere achtergrond/cultuur.
Overigens was mijn post waar je op reageert vooral een open vraag of ook de 1,5 meter nog een reden zou zijn het plein nog niet aan te pakken. Mijn opmerking over de financiën was -in die post- zonder enige mening daarover, maar meer als opmerking dat ik vanuit Sander zijn woorden begreep dat financiële redenen de grondslag waren.