Pascal-Manu Dutch23 Klopt. 4 schijven waar op elk 3 bootjes staan. en 4 bootjes die niet op een schijf staan.
Dutch23 Pascal-Manu ik doelde op het feit dat men dacht dat alle rode bootjes op 1 kleine schijf stonden en dat, dat naar mijn idee niet zo was. Dat is nu dus ook bevestigd. Het zijn overigens 3 kleine schijven en geen 4, haha.
Tonnie Crowket Een kleine tip in het gebruik van het forum, je kan meerdere quotes en reacties in je zelfde post zetten, indien nodig kan je ook hiervoor de edit knop gebruiken van je post als het vlak achter elkaar is, dat houd eea iets leesbaarder.
Pascal-Manu Eftelwesley heeft ook weer een duit in het zakje gedaan.. Tip: Kijk deze video zonder geluid hahahaha
Crowket Pascal-Manu Hoezo zonder geluid 😄 Is gewoon heerlijke muziek! Hoe meer ik alles zie samen komen, hoe enthousiaster ik wordt van het geheel! Heb ook al video's gezien van watereffecten.
JrmWrm Het beweegt! En hier is ook te zien dat er nog maar 1 bootje per draaischijf staat dus waarschijnlijk krijgen we inderdaad gewoon 3 kleuren zoals op de concept art.
Station-de-Oost Over de muziek gesproken... Zou onze Rene hier ook een muziekaal grapje in hebben verwerkt. Bijvoorbeeld zoals in Caro of Fabula en zo zijn er meer. Zou er een verwijzing/verbastering naar/van Monsieur Cannibale in voorkomen. Stiekem hoop ik dat wel.
Robkuh84 Stiekem hoop ik dat ze gewoon dezelfde muziek aanhouden, maar dan zonder tekst. Misschien met een Arabische sound erdoor (waarschijnlijk onmogelijk). Maar de Efteling zonder de muziek van Monsieur Cannibale kan ik mij nog niet voorstellen...
Robkuh84 Arathonk ik kan je vast vertellen dat dat echt niet gaat gebeuren 😉 Het is ook tegen beter weten in 😉
JrmWrm Volgens mij gaat dit echt een tof showtje worden zometeen, zowel buiten als binnen de kap, als sirocco klaar is.
JrmWrm Michael verwacht ik niet eigenlijk. Maar wat heb je liever: troebel water of heel helder water waar je de lelijke betonbak en alle techniek doorheen kan zien?
Michael JrmWrm Dat is wel een terecht punt inderdaad. Ik had persoonlijk gehoopt op azuurblauw water, ook daar kan je techniek prima verbergen. Dit troebele water voelt voor mij nu een beetje aan als “Sinbad en z’n avonturen in de polder toen z’n boot de afslag miste” 😅😛
laurenstp Iemand met meer verbeelding dan ik een idee wat dit effect voor zou kunnen stellen? Het doet mij aan Jaws denken.