Pascal-Manu Op Looopings wat meer foto's te zien https://www.looopings.nl/weblog/18484/Fotos-Sindbad-de-Zeeman-verschenen-in-de-Efteling.html
QDude24 Station-de-Oost Door dat ene oog half dicht. Lijkt mijn vermoeden van dat de ogen gaan bewegen wel waarheid. Kleine gezichtsuitdrukkingen maakt de pop gelijk levendiger. Denk eerder dat die gewoon dicht zit zodat hij met zijn open oog door het astrolabium kan kijken.
Pascal-Manu QDude24 Denk eerder dat die gewoon dicht zit zodat hij met zijn open oog door het astrolabium kan kijken. Dat denk ik ook. Net als de pop die in Sirocco hangt, denk ik dat deze ook vrij weinig zal doen.
Station-de-Oost QDude24 ja. Bij het zien van meer foto’s zou het dat ook wel kunnen zijn inderdaad. Blijft nog steeds mooi overigens.
Crowket Pascal-Manu Ik denk dat de pop in Sirocco gaat rondzwieren en misschien door het zwieren dat zijn uitgestoken arm heen en weer beweegt. Ik zag namelijk in een video van EftelWesley dat deze wel wat techniek in zich had.
Pascal-Manu Crowket Ik zag namelijk in een video van EftelWesley dat deze wel wat techniek in zich had De enige techniek die ik in die video zag, was dat alleen de ladder bewoog. Hijzelf beweegt niet. Mede door een heel erg goed gelukte gezichtsuitdrukking ziet het er uit alsof de pop zelf wat doet, wat uiteindelijk echt niet zo is in mijn beleving.
JrmWrm Leuk detail trouwens, op de mouwen zit dit motief verwerkt uit Vogel Rok: Die lijkt ook verwerkt in o.a. de achterkant van de boten en een van de armaturen van de lantaarns.
Loekiloeki Beide attracties zouden 1 januari moeten openen. Dat zag ik net voorbij komen, hoewel dat bericht van de Efteling inmiddels weer is verwijderd. Of was dat al bekend?
Crowket De Wereld van Sindbad zal 1 januari 2022 openen! https://www.efteling.com/nl/blog/nieuws/20211215-openingsdatum-sirocco-archipel
Crowket Pascal-Manu Ik heb het hier over voor de duidelijkheid. In de video is ook te zien hoe de arm heen en weer beweegt wanneer de medewerker ermee bezig is.
Pascal-Manu Crowket Ik heb het hier over voor de duidelijkheid. In de video is ook te zien hoe de arm heen en weer beweegt wanneer de medewerker ermee bezig is. ow ja, die was ik even vergeten hahah. Bedankt voor de reminder. Ben benieuwd.
Station-de-Oost Ik lees op social media dat iemand de boot heeft zien bewegen. Er zit water in de geul. helaas nog geen bewegende beelden gezien.
Pascal-Manu Joris De gondels op de schijf, kunnen deze weer draaien na deze revisie? Ongetwijfeld. Er zijn al draaischijven gespot.
ThijsKrebbeks Joris De reden dat het draaieffect van de kookpotjes uit was gezet was vanwegen corona zodat ze konden garanderen dat de poortjes ver genoeg uitelkaar stonden ben benieuwd ofdat ze nu wel het aan zullen zetten.