Station-de-Oost Hoe gaan ze eigenlijk water en het zwarte zand gescheiden houden dat het geen modderpoel wordt?
Volgens mij blijft er een stuk van de gele ondergrond/beton droog om zo een strand gevoel te creëren. Ik verwacht dus dat het water niet aan het zwarte zand gaat grenzen.
Aurelius Ik vind de bekende ontwerpen heel sfeervol, maar word desalniettemin met de dag nieuwsgieriger naar hoe deze grabbelton aan elementen een coherent geheel gaat vormen.
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Ik denk dat het groen/de beplanting veel kan gaan betekenen om er enigszins kleine gebiedjes in het grote gebied van te maken. Volgens mij moet Rok straks wat meer verborgen raken in de palmbomen waardoor het aan moet voelen als een apart eiland. Desalniettemin een ontwikkeling om te blijven volgen.
Ricardo1987 Eerlijk gezegd denk ik niet dat de normale dagjes mensen kijken naar hoe dingen in elkaar overlopen in logische volgorde.
Er bewust naar kijken zullen ze misschien niet, maar voelen wanneer iets niet helemaal lekker loopt doen ze zeer zeker.