BlueSpirit Ik vind dat beide wel aandacht verdienen.
Eens hoor! Maar dat vreemde Vogel Rok plein vind ik een grotere doorn in het oog dan Archipel. Aangezien Archipel vooral op de paar zomerse dagen in het jaar te vol is, maar in de winter haast niet gebruikt wordt zie ik dat als een kleinere prioriteit. Vandaar dat ik voorrang geef aan het plein voor Vogel Rok.
De uitbreiding van Archipel was overigens ook meer een adventure trail en niet per se meer water toch? Tenzij ze dat gaan veranderen na het succes.
BlueSpirit Óf er moet elders in het park een soortgelijke water speelplaats komen.
Dit vind ik een beter plan. Verdeel de verkoeling over meerdere plekken. Tussen Piraña en Fata Morgana zou je nog iets van een waterspeeltuin in Piraña sferen kunnen maken.
BlueSpirit maar dan moet de capaciteit wel op orde zijn en moet er geen rij op het plein komen te staan. Anders hebben jullie ruimte daar nodig om een rij te kunnen vormen namelijk...
Ook waar, al lijkt de nieuwe indeling op het plein daar ook meer op in te spelen door twee paden te creëren waar de wachtrij en uitgang gesplitst lijken. Maar ik ben het zeker eens dat de wachtrij in VogelRok ook liefde verdient. Sander heeft toentertijd bij Kleine Boodschap vertelt dat er plannen zijn voor een upgrade van VogelRok, maar dat daar geen prioriteit bij lag/ligt.