Het interieur ziet er super sfeervol uit. Lekker knus, niet te overdreven, maar wel genoeg om in Efteling (en Arabische) sferen te blijven. Ook de vele La Place logo's her en der vind ik meevallen en goed opgaan in de omgeving. Dus wat betreft is het een waardige renovatie. Dat de vloer hetzelfde is gebleven en dat er op sommige plekken nog plafondplaten te zien zijn, vind ik o.b.v. de foto's nog niet eens zo heel storend. Even afwachten hoe dat in het echt aanvoelt natuurlijk.
De buitenkant blijf ik spuug en spuug lelijk vinden. Enorm jammer dat hier niet meer geld (en tijd) in is gestoken. Dat de kozijnen van de serre nog gewrapt worden zal al wel een en ander doen. Maar nog steeds zijn er veel gemiste kansen om het exterieur beter aan te passen en op te laten gaan in de omgeving.
Zelfs al kon er qua materiaal en aanpassingen aan het gebouw niet zoveel gebeuren, vind ik het doodzonde dat ze dan niet de moeite hebben genomen om de terrassen aan te passen door hier grotere borders met dikke beplanting omheen te leggen (om maar een idee te opperen).
Je loopt nu echt van een lelijke buitenkant, naar een sfeervolle binnenkant.