Ik was vandaag in het park en die tent ziet er in het echt zeer mooi uit, maar door de hekken er rond kan ik niet echt bepalen hoe het gevoel gaat zijn. Ik hoop ook dat het restaurant terug open gaat, en dat dus alles vanbinnen afgewerkt is, maar dat er toch nog even verder doorgewerkt wordt aan de buitenkant (waar - naar mijn gevoel - vrij weinig gebeurd is tot nu toe, ik hoop dat de focus op binnen lag).
Er zijn bijvoorbeeld nog heel wat muurtjes die gewoon schreeuwen om een laagje verf, bijvoorbeeld. Het blijft een vrij raar gevoel, die houten ingang, maar het zal hopelijk wel beter er uit zien als het iets of wat verder afgewerkt is.
Het is beter dan het was, maar het is nu ook niet echt een gigantische verbetering. Maar, prijzen aan de meet, hopelijk wordt het beter dan het vandaag was.
Frank Ja, want Het Spookslot verwijderen en vervangen door iets nieuws durfden ze niet aan. Of het vervangen van de Bob...
Ik denk dat als we 1 ding kunnen stellen, het wel is dat de huidige directie niet vies is van investeren, getuige de 2 grootste investeringen van de Efteling tot nu toe in attracties... Je kan helaas niet overal tegelijk zwaar in investeren.
Er komen overigens in 2024 ook al 2 nieuwe restaurants bij in het Hotel, plus nieuwe horeca in Dance Macabre.