Op voorhand wil graag even zeggen, sorry als hier al een discussie over is geweest. Meld het dan vooral, ik kan geen 1184 berichten onthouden haha! En mocht het ergens anders beter passen, verplaats het bericht dan gerust!
Ik had een idee voor de chaos op het huidige CF/Vogelrok plein.
Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat het huidige plein een behoorlijke chaos is. Er wordt tal pogingen gedaan om de doorstroming te verbeteren, maar het wil niet echt lukken heb ik het idee.
Toiletten naast de ingang van CF, daarnaast Jokies wereld.
Confetti (uitgang CF) veelte klein, en stopt op.
Dan de wachtrij voor vogelrok nog die onhandig op het plein staat als het druk is. Drama in mijn ogen.
Kleine uitleg!
Rood: Nieuwe ingang. (op de plek van ingang van Jokie's wereld)
Blauw: nieuwe souvenir winkel, Magazijn op de plek van de huidige toiletten. en toiletten krijgen een nieuwe plek.
Oranje: Nieuwe toiletten, met in/uitgang aan het Vogelrok plein.
De muur die zal ontstaan door de uitbouw van de nieuwe winkel kan je op deze manier thematiseren naar de wereld van sindbad. Zodat er echt een gebied ontstaat. Geen mierennest meer, en geen thematische clash.
Door deze afscheiding, ontstaat er een nieuw gebiedje voor de ingang van CF, zodat CF ook zijn eigen focus krijgt. Ik vind dat hij nu een beetje wegvalt op het plein. Nu is er mogelijkheid tot een waardige mooie ingang.
Het zal geen kleine verbouwing worden haha! maar ik had dit idee al een tijdje in mijn hoofd, en toch besloten om het even te delen!
Let niet op maatvoering of wat dan ook, en het is maar blue sky natuurlijk!