Michael Ik geef je daar volledig gelijk in: het gebouw is superoud en voldoet niet echt meer aan de eisen van het park anno de jaren '20. Maar, het is wel oprecht een van de oudste gebouwen van de Efteling en langs een kant zou ik het verdwijnen ervan ook jammer vinden. Heel die hoek is op dit moment een zooi, en Sindbad heeft al wat eenheid in het gebied gebracht, maar daar is nog meer voor nodig.
Maar ik verwacht niet dat het gebouw snel gesloopt gaat worden, anders hadden ze dat nu wel al direct gedaan. We hebben nu geen zicht op wat ze van plan zijn, maar ik vermoed dat als het gebouw al een hele hoop liefde krijgt er nog iets te maken valt. Die spuuglelijke Jokie-ramen mogen wat mij betreft verdwijnen om nooit meer terug te komen, liefst van al zie ik een totaal andere soort van omheining rond het terras heen.
De laatste jaren voelde het al aan alsof ze geen weet wisten met het gebouw, het terras was vaak dicht en is ook gewoon niet gezellig. Ik hoop dat daar al iets aan kan gebeuren (net zoals ik hoop dat de toiletten aangepakt worden), en dat eindelijk de zelfbediening eens goed aangepakt wordt, want dat allegaartje aan stijlen en half uitgevoerde veranderingen mag eindelijk eens wat liefde krijgen.