Eerlijk is eerlijk, ik had een grotere opknapbeurt op deze korte termijn niet verwacht. Aan de andere kant, als ik de blog goed lees, gaat er weinig cosmetisch gebeuren en heb ik geen grote verwachting bij deze verbouwing en dat is dan precies wel wat ik had verwacht.
De onzekerheid van Strookrijk maakt dat er vermoedelijk iets nodig is, maar meer als een levensduur verlengende oplossing is dit niet in mijn ogen.
Grootste nadeel; La Place blijft nog wel even, maar goed met de personeelstekorten wisten we dat al. Het is nu alleen officieel.
En hoezeer ik de laatste tijd Panorama niet meer van binnen gezien heb, is het jammer dat een Table Service restaurant verdwijnt. Het Kommetje concept in het verleden was even erg leuk, lekker en vernieuwend. Maar daarna hebben ook erg lekkere gerechten op de kaart gestaan als een makreelbroodje wat nog het “Beste Broodje van Nederland” is geweest en ook de garnalenkroketten waren hier erg lekker.
Jammer dat de locatie geen mooi goed restaurant krijgt. De datering van het pand en vooral interieur maakte het voor mij geen populaire plek. Juist een moderne combi van bediend gedeelte en snel afhaal gedeelte met Oriëntaalse keuken had hier goed kunnen werken.
Hopelijk, ooit nog na voltooiing Strookrijk waarbij dit deel echt op schop gaat.