Michael Ik denk dat dat ook eigen is aan een tweede fase, plannen durven tussen de uitvoering van het eerste gedeelte en het tweede gedeelte al eens te veranderen. Dan moet er vooral sprake zijn van sterke plannen denk ik om de tweede fase door te voeren, maar vaak gaat er de kaasschaaf over heen of komen er dan andere prioriteiten en wordt de fase 2 ofwel niet uitgevoerd, ofwel een versie 1.5 (bv, wat bankjes in Archipel).
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit hier gaat gebeuren, maar het is wel een trend die in meerdere parken te zien is.
Dat er al genoeg mensen hier gespot zijn met het opmeten is positief, net zoals de quasi onbestaande aanpassingen aan Panorama (want laat ons eerlijk zijn, hier is in feite amper iets gebeurd). Dus dat lijkt mij wel aan te geven dat er toch in de toekomst aanpassingen aan lijken te komen, vooral omdat Panorama echt wel een nieuwe opknapbeurt nodig heeft (en dan bedoel ik vooral het gebouw zelf).
Ik hoop dat fase 2 er komt, liever "sooner than later", hopelijk kan die marge er komen nadat de grote onderhoudsbeurten die nu lopen afgerond zijn.