Bedankt voor alle leuke reacties! 😃 Ik moet zeggen dat ik ook echt te weinig TR's heb geschreven de laatste tijd, al heb ik in 2020 alleen maar een bezoekje aan Tivoli Gardens en de Efteling gebracht. Maar met alle versoepelingen bijna overal ter wereld zal ik even een inhaalslag gaan maken en de ervaringen hiervan graag met jullie delen!
Mark
Dit soort reacties doen me goed ☺️ Noem ook mij maar old school of gewoon oud, never change a winning team. En de stijl van reports schrijven verandert dus ook niet! En parken die én rustig zijn én alle belangrijke attracties operarioneel hebben geven mij zo'n relaxt gevoel. Geen stress of iets wel open is en of je wel alles kan doen, i love it!
Niek
Graag gedaan! En Medusa was ook mijn favoriete coaster in dit zes vlaggen park, ondanks dat ik niet persé iedere RMC meteen de beste coaster vind van een park.
celebrate1st
Ik snap sowieso goed dat Mexico Stad niet snel bij mensen op een to-do lijsje staat om op vakantie te gaan. Maar mocht je er wel zijn (en dan niet alleen Cancun en Playa del Carmen) dan is als lid van pretpark.club het haast onmogelijk om niet een bezoekje te brengen aan dit park. Ik bedoel, ik was €38 kwijt voor een jaarkaart en 2 ritten met de taxi. Dan is iets zo goedkoop dat je er alleen al heen wilt om het irl te zien 😂
RickMarkestein
Thanks Rick! Ja helemaal met je eens dat dit één van de groenere SF parken is, het is alleen zo ontzettend jammer dat ze niet hebben doorgetrokken tot aan het nieuwere deel terwijl ook rondom het park het vol staat met natuur.
remier
Haha je bent niet de eerste die het vraagt, het is dat ze een foto maken die ze linken aan je pas (waar alleen een barcode opstaat) anders had ik er vast meer liefhebbers voor gehad 😅
Ik heb komende maand echt heel wat vette stops op stapel staan, en de eerste waar ik weer op pad ga is Los Angeles. Dus to be continued... 🎉