scagen De foto van de ingang op die link laat inderdaad een ingang van het park zien die totaal niet bij het park past. Het ziet er nu echt als een thrill-park uit, maargoed: Ik kan me bij Fantasiana nog best voorstellen dat ze de hele zone gaan aanpassen om het wat passender te maken.. Anderzijds hebben ze Fridolin's achtbaan ook nooit echt volledig afgewerkt.
QDude24 Ik snap dat ze Wild Train wilden vervangen, maar ik zou daar iets anders hebben neergezet.
Ik begrijp de keuze voor een dergelijke grote Thrill ook niet helemaal. Natuurlijk wil je voor de hele familie wat kunnen bieden en daar horen Thrill Seekers ook bij (iets wat sommige (parken) moeilijk te begrijpen vinden), maar dit gaat er wellicht wat over.
QDude24 En dat terwijl het park toch nog redelijke uitbreidings opties had,
Dat valt volgens mij dan wel weer tegen. Het park zit behoorlijk krap en lijkt me aardig vol te staan. Rondom Fridolin is nog een beetje plaats, maar om daar een 2e achtbaan bij te zetten lijkt me niet slim: Dan heb je je twee toppers naast elkaar staan wat gewoon niet handig is voor je bezoekersspreiding.
Het zou mooi zijn als dit parkje ooit een deel van de wei/het veld ten zuiden van het Park kan over kopen om daar uit te breiden.