Met mijn hand gaat het gelukkig een stuk beter. De bacterie is eruit en het verband is er inmiddels af. Veel bewegen en oefenen met de vingers is nu orde van de dag. Wekelijks naar de handtherapeut om ook daar oefeningen te doen. Om de twee weken naar de poli chirurgie en de breuk is nog steeds aanwezig. Beide wonden zijn gelukkig goed genezen en dus gaan we nu weer een nieuw traject in met veel oefenen en de hand weer licht gaan belasten met dingen te pakken enzovoorts. Toevallig zijn er van die kleine bouwsteentjes die zich prima laten uitlenen om de handjes lekker in beweging te laten krijgen.



Op Facebook zag ik iemand die een platenstandaard had gekocht voor in de huiskamer en dat vond ik zelf ook een leuk idee voor onze huiskamer. Uiteraard even met mijn vrouw overlegd omdat we niet teveel Lego in de huiskamer willen hebben. Gelukkig vond ook zij dit ook een goed idee en deze twee standaarden zijn het geworden. De plantjes die we al hadden gebouwd moest ik nog even naar beneden verhuizen. Zo hebben we op de plek waar de plantjes stonden nu weer ruimte gecreëerd voor andere modellen. We hebben nu nog dertien dozen van planten die nog gebouwd moeten worden. Velen moeten in vazen dus ik ga binnenkort op zoek naar vaasjes waar ze in kunnen staan.




Om de variatie erin te houden kozen we ondertussen ook een keer voor iets in onze stad. Tijdens mijn ziekteverlof heb ik vele dozen opgeruimd om kleinere dozen in de grotere in te pakken, juist, ruimte creëren voor nieuwe dozen. Of schoonmaak makkelijk te houden. Al die dozen nemen een hoop ruimte in beslag. Graag wil ik ze ook bewaren mochten we alles ooit gaan verkopen. Ook onze stad zelf heb ik flink onder handen genomen en de achterkant grondig aangepakt. Wellicht daarvan een keer een update. Een rondleiding door onze stad. Omdat we ook nog meer dan genoeg grotere projecten in de kast hebben staan werd ditmaal gekozen voor het operagebouw van Sidney, deze is echter van Lepin, maar dat maakte qua bouwen niet veel uit. Alles is een beetje stroever, maar het bouwen ervan geeft ons hetzelfde plezier.





Deze Countach kwam ik tussendoor tegen voor een mooi bedrag. Tweedehands deze keer, want wij hoeven niet alles nieuw te hebben. Slechts twee dagen nam het in beslag om deze af te krijgen. Leuk om te bouwen en vind het vaak knap hoe ze zoiets in elkaar kunnen krijgen. Nu is bij deze ook ons wagenpark weer uitgebreid met een Lambo. Vooruit, breiden we ook onze afdeling van Harry Potter weer uit met het huis van de familie Wemel. Leuk gebouw met vele kleuren en veel teveel stickers. Natuurlijk zijn we Mario ook niet vergeten. Erg leuk om deze te bouwen en zijn maat Luigi komt met zijn kart ook een keertje onze kant uit. Zo zijn mijn vrouw en ik weer lekker bezig geweest, soms binnen, soms buiten met het mooie weer.
We gaan weer lekker oefenen met de vingertjes, de Ferrari Daytona SP3. Groot en technisch Lego, uitdagend denk ik voor mijn handen, maar ze moeten beweging krijgen. Het begin is gemaakt en is inderdaad niet altijd even gemakkelijk. Ook deze krijgen we een keertje klaar.
Tot de volgende update.