celebrate1st 007 Heeft zijn nieuwe auto. De Aston Martin van het nepmerk is klaar. Ondanks het vele grijs van kleur is het wel een leuke build om te bouwen. Vele haakjes en oogjes wat je doen afvragen wat ermee gaat gebeuren. Mijn vrouw en ik houden elkaar natuurlijk ook pp de hoogte van welke sets we leuk vinden. Zo vindt zij een set leuk die toevallig net bij Lego zelf in de aanbieding was gekomen. Zelf denk ik dat de set uit de handel gaat omdat die in de aanbieding is. Na vele ietwat kleinere modellen was de drang groot om weer wat groters te gaan bouwen. De voorste slaapkamer is bijna klaar voor de grote modellen dus kan er al deels gebouwd gaan worden voor de modellen die in de kast terecht komen. Mooi in de hoek past de Gringrotts Bank van Harry Potter. Hieraan zijn we ook aan begonnen. 4801 Steentjes telt deze set. We kunnen weer aan de gang. Super veel zin in deze set. Hierna de grote Diagon Alley van Harry Potter. Tot de volgende update.
Nickknipping Misschien niet mijn allermooiste set maar ik vind het altijd leuk om dingen te bouwen waar ik ben geweest.
Grumpmeister Vanavond deze build / MOC gemaakt, alleen mis ik 1 onderdeeltje waardoor ik de bovenste decoratie niet kon maken. Die moet ik dan maar nabestellen... Ah well. Dit is de Coasterbricks variant van Untamed iig 🙂
vhal81 Leuk, ik doe ook wel eens wat met lego. Een iets wat gewijzigde versie van Goliath (BrickdeKikker). De huidige trein vond ik wat saai dus ik had hem even herkleurd naar de originele kleuren. Voor sommige onderdelen werd dit even een uitdaging omdat niet alle parts verkrijgbaar zijn in de kleur paars. En een microbuild van Villa Volta. En nog Python en Untamed.
celebrate1st Leuk setje van de Villa Volta. Ben hem ook in het groot tegengekomen, alleen ben je €400.- armer. Wie weet of we deze of de kleinere variant hierboven ooit gaan kopen. Mijn vrouw en ik zijn onlangs begonnen met de Gringrotts Bank van Harry Potter. Deze set bestaat uit ruim 4800 stenen en telt een 80cm hoogte. Zoals velen wel weten bestaan de zakjes uit nummers en komt bij deze set uit tot 33 nummers. Ons plan was deze keer niet om alles in één doos te gooien, maar een klein aantal nummertjes per keer te pakken. Wel het zoeken, maar niet het lange zoeken. Dat heeft nu dus het resultaat dat het model al klaar is. Laat je betoveren in de wereld van Harry Potter. Op één van de foto's is een kleiner doosje te zien van een extra kluis. Deze kreeg je gratis bij aanschaf van dit model toen die uitkomt. Echter hadden we kosten voor verbouwingen waardoor ik deze acrie moest laten schieten. Beide dozen later gekocht. Maar dat mag de pret niet drukken. Deze bank was leuk om te bouwen. Best divers en een groot scala aan poppetjes en stickers die je moest plakken. Eerst nu een klein doosje en daarna weer vol aan de bak met een grote, 5500 steentjes tellende Diagon Alley. Tot de volgende update.
Nickknipping Afgelopen zomer kocht ik in Londen in de Lego Store op Leicester Square Hogwarts Castle. In de kerstvakantie begonnen met bouwen. Gisterenavond heb ik deze afgemaakt.