De voorkant is echt de kant met de meeste aantrekkingskracht maar dat is logisch.
En het kasteel is op microschaal, net als bijvoorbeeld het kasteel van Harry Potter.
En dan moeten er concessies gedaan worden waarbij de belangrijkste elementen overeind moeten blijven, dus het silhouet en de blauwe daken.
Kijk je naar de grote broer dan heb je daar zeker die diepte.
Ook het formaat van de blokjes speelt natuurlijk mee met dit soort bouwwerkjes, en je zit constant 1-tjes, 2-tjes tot maximaal 2x6 studs in elkaar te prikken.
Maar verder qua techniekjes zitten er wel hele slimme in.
zo zitten de muren van de benedenverdieping vast met onderdeeltjes die normaal robotarmpjes zijn.
Fungeren gouden speren als kleine kroonluchtertjes aan de binnenkant, en zijn gouden ornamenten naast de brug eigenlijk een mini-fig koevoet.
Maar ik snap je opmerking hoor, de diepte is ver te zoeken, maar de build an sich is naar mijn mening superleuk.
Zelf heb ik het geluk dat ik een officiële Lego Store relatief dichtbij heb dus in plaats van bestellen ga ik hem gewoon halen, maar dan koop ik meestal wat meer.
Nu zit ik al een paar uurtjes te knutselen aan het vraagtekenblok van Super Mario.
En als liefhebber van deze Nintendo games is ook dit weer een feestje.
Het karakter uit de games genaamd Bowser heb ik net in elkaar gezet, en hoe vernuftig is die bedacht (ook op microschaal) een paar simpele onderdelen bij elkaar en voila daar is de bad guy.
Binnenkort gaan we weer terug want ik zag een paar kerst en Halloween spulletjes, zelf heb ik daar niet veel mee maar mijn vriendin en dochter des te meer 😃