Goed! Kleine kick voor een persoonlijk lego projectje van mij.
Zo'n 4 jaar geleden had ik een work in progress gepost hier op PPC van mijn eerste grote stud.io ontwerp voor een Tower of Terror geïnspireerde modular. Dat is toen (mede door de hoge prijs van de losse steentjes) een beetje gestrand. Tot ik vorige maand het bestand weer vond en ik hem compleet opnieuw heb ontworpen met het doel; less is more. Minder steentjes, het ontwerp versimpelen, en kiezen voor de goedkopere veel voorkomende stenen. Bricklink kwam met een iets vriendelijkere maar toch nog steile prijs. En dan is het nu toch gebeurd.
Dus bij deze presenteer ik u:
Lego Tower of Terror Modular

Met mijn doelen:
-moet tussen de modulars passen
-moet meteen te herkennen zijn
-minstens 1 liftschacht moet een val mechanisme hebben
-werkende liftdeuren, liefst 1 voor 1 ipv alle 3 tegelijk open/dicht
Met als eindproduct:
inclusief klein interieur en custom stickers voor het logo. Met meer dan 3000 steentjes en ongeveer 55cm hoog is dit mijn interpretatie hoe een lego modular er uit zou geïnspireerd door de Tower of Terror✨

Die laatste is met het frontpaneel eraf om de track en de ride vehicle beter te kunnen laten zien, grappig want die is juist gemaakt met lego achtbaantrack 😉
Dit was een onwijs leuk project om me mee bezig te houden. Ik hoop dat sommigen er ook waardering in kunnen vinden, en vragen zijn altijd welkom!