Ik denk eerder de Magic Kingdom versie van Haunted Mansion.
Heb die wel eens voorbij zien komen, die leek me erg gaaf.

Houd ons zeker op de hoogte zou ik zeggen!

DennisvO

Dat gaat hem worden ja, de Magic Kingdom versie. De site zegt 3964+ steentjes, dus geen kleintje. Aantal nummer is 1327 om te bouwen. Maar heel veel nummers telt maar 1 steentje om te zoeken, ja, zo kan ik het ook wel.
    Maar houd jullie op de hoogte. Mijn vrouw en ik bouwen zo nu en dan, beetje afwisselen samen met tv kijken, film kijken en spelletjes spelen. Alle dagen hetzelfde doen wordt ook bloody boring.

Klopt, dat is hem. Alleen dan via Ali besteld. Helaas geen officieel Lego-model. Past wel mooi bij dat andere hoge spookhuis dat ik heb. Nu alleen nog een keertje de Monster Fighter spookhuis kopen.

Die is wel heel tof! Dat Haunted house van Lego zelf staat hier ook nog op het lijstje. Prachtige bouwwerken zijn het 🙂
      Trouwens, voor de liefhebbers. Vanavond begint op RTL4 om 20.00 Lego masters Australië.

• Njit heeft hierop gereageerd.

Ivetje Trouwens, voor de liefhebbers. Vanavond begint op RTL4 om 20.00 Lego masters Australië.

1e drie afleveringen zijn ook al op Videoland te bekijken.

6 dagen later

Zoals beloofd. Mijn laatste 2 aankopen. Betreft beiden een familie huisje.

Wederom weer een kleine update van ons bouwproject. Het is af en toe ingewikkeld. Je moet soms 'zwevende steentjes zoeken. Bij het volgende en daarop volgende nummer komt die beetje bij beetje vast te zitten en 5 nummers later zit dat steentje vast. Maar goed, het huis begint vorm te krijgen als ook een beetje van de inhoud. 2 Foto's.

Ik schrok daar toch wel even van ja, toen ik het afgelopen vrijdag las. Veel te jong... Geweldig duo en terecht gewonnen vorig jaar. Erg triest...

SpaceAce Nu kijken we de Australie Lego Master, daarin staat ook twee meiden een van de twee heeft ook zelfde probleem als Jan.

De Lego Art van Iron Man beviel mij prima een aantal weken geleden.
          Tijd voor een grotere uitdaging, dus 3 sets van Star Wars besteld en ik ga voor het drieluik met Darth Vader!

Een paar vingertoppen die nu beurs zijn, heel wat uurtjes verder en dan heb je naar mijn mening toch iets waanzinnigs voor aan de muur.

Hier post ik hem ook uiteraard. Fan van achtbanen, maar deze ontbrak in onze collectie. Als bonus de Land Rover erbij. Mijn vrouw en ik kunnen weer bouwen.

celebrate1st oooh die landrover had ik ook in mijn handen, toch maar weer neergezet in het schap.
            Maar die gaat zeker hier ook komen, zoals in een eerdere post hebben we hier weer even genoeg te doen 😂
            (kwam ook door de dubbele VIP punten die we kregen)
            En nu lekker aan het bouwen, mijn dochter is bezig met het Disney Kasteel en zelf lekker aan de slag met R2D2.

Vooral als je van techniekjes houd is R2D2 zeker een leuke build, en dan besef je opeens dat Lego weer geslaagd is met het programma Lego Masters, mensen aan de Lego helpen.
            Had ik dit 20 jaar geleden maar herontdekt ☺️
            Maar goed aan de andere kant met mijn 46 jaar, prima gesetteld is het ook weer een zorg minder qua financiën en dan dit soort uitspattingen kunnen doen is dan ook weer fijn.
            Want eerlijk is eerlijk, voor 2 kilo plastic blijft het toch een prijzige bezigheid.
            Maar goed, dan maar een tandje erbij met werken om deze hobby te blijven kunnen bekostigen en doen 😂

Ja, dat kasteel van Disney is ook een gaaf model. We werken er inderdaad ook genoeg voor. Het kost wel wat, maar daalt in waarde zo weinig dat het de moeite wel loont.

celebrate1st Mij gaat het niet om de waarde, maar eerder wat ik voel bij een build, dus als fan van Disney en StarWars gaat daar mijn voorkeur naar uit.
              Lego City is leuk om te zien en zal ook vast heel leuk zijn maar dat trekt mij toch iets minder.

Oh en Intertoys heeft ook weer leuke aanbiedingen op dit moment met Lego.
              en voor de liefhebbers van een update:
              Zakje 9 van R2 staat op punt geopend te worden.

Ik heb dan eerder niks met Star Wars, alleen de Falcon is hier in huis. En de waarde, het is nooit weggegooid geld, je haalt kwaliteit en uren plezier in huis.

met mijn verjaardag van mijn beste vriend een set gekregen (in doos) ‘want die vind je vast wel leuk’ . Damn hij is inderdaad leuk.