Njit Voor LEGO en Gaming Nerds https://tweakers.net/geek/199214/lego-brengt-atari-2600-bouwpakket-uit-op-1-augustus.html
JeepeeB Die Atari doet het nog niet echt voor mij, maar goed je kan niet alles hebben. Vandaag ben ik wel naar de bouwmarkt geweest weer en het was weer behoorlijk druk in de Lego Store in Leidschendam. En ik heb de rollercoaster in het echt mogen aanschouwen, evenals de Ferrari, beide gingen als warme broodjes over de toonbank. En omdat ik bewust misgreep met de rollercoaster heb ik mijzelf getroost met de Space Shuttle en bloemen voor het vrouwtje. Kortom dat worden weer een paar lekkere avondjes bouwen.
DennisvO De laatste foto's van mijn kermis, editie 2022. Als eerst de optredens van Snolleblokjes en Weird Al Yankobrick De laatste draai foto's van de kermis En toen was het afgelopen, de kermis was afgebroken en de attracties vertrokken naar de volgende stad, enkel deze zaken stonden er nog de volgende ochtend Op naar het volgende evenement!
KeithRides Zelf ben ik ook veel met lego bezig, nu zelfs met een unieke attracite namelijk de Powersurge van Vallentgoed. Hier en daar moeten wel nog wat dingen aangepast worden. Voor de rest heb ik nog meer kermisattracties van lego en paar Exclusieve lego autos. Binnenkort zal ik wat fotos ervan plaatsen.
JeepeeB Voor veel Lego fans was en is het vandaag een mooie dag, want er kwamen een heleboel mooie nieuwe sets uit. Ik heb het maar bescheiden gehouden maar ben blij met mijn aanwinsten.
JeepeeB Geen wereldschokkende ingewikkelde technieken, wat mij betreft wel een aanrader. Leuke builds en ook leuke bonus is de James Bond mini-fig die erbij zit. En deze Aston Martin zal mooi staan naast de grote Lego variant. De Brickheads zijn niks meer en niks minder dan Brickheads, maar als liefhebber van StarWars kon ik ze zeker niet laten liggen. Ik heb mij een middagje prima vermaakt, morgen maar eens aan het Haunted Mansion beginnen.
celebrate1st Na een leuke vakantie te hebben gehad was het weer fijn thuiskomen. Had beloofd iets in Brussel te kopen, alleen niet gedaan omdat ik niet een halve dag wilde sjouwen met een doos. Dus thuis maar eens ervoor wezen zitten en wst te bestellen. Gelukkig was er ook weer plaats om lekker te kunnen gaan bouwen.
JeepeeB Vandaag naar de bouwmarkt geweest voor nieuw bouwmateriaal. 18 zakken vol bouwplezier, magie en portals naar andere universums (of is het universa?) In ieder geval weer uren bouwplezier hier in huis.
Ivetje Afgelopen week in het Lego house geweest, echt een aanrader! Ontzettend toffe bouwwerken en je kan zelf echt van alles bouwen en doen. We hebben ons zeker een uur of 5 vermaakt en de lunch bij mini-chef moet je ook echt meemaken. Ga er niet te veel over vertellen, maar zeker leuk en het geld waard. In de store hebben we persoonlijke minifigs gemaakt. Verder niks gekocht, want het is daar duurder dan hier 😁
Jozz Ivetje Mee eens! Wij waren er een week eerder. Lego House is echt een must-do en je kunt je er lang vermaken. Museum onderin vond ik ook erg mooi gedaan. Het ging ook nog even door mijn hoofd om een mooie set mee terug te nemen (mijn handen jeuken in die lego shops daar), maar in kronen is alles daar wat duurder dus dat was niet handig 😉.
celebrate1st We hebben weer lekker kunnen bouwen. Wat is het to nu toe een leuke build. Aankomende week zullen we zeker weer verder gaan. Ben benieuwd naar de nieuwe vuurtoren. Ziet er echt gaaf uit.
JeepeeB Dit is echt een epische build, zoveel leuke nieuwe techniekjes(voor mij dan) en echt tot de nok gevuld met easter eggs. Geheime infinity stones, foto’s van karakters uit de films maar dan de minifig versie. Om nog maar te zwijgen over de berg details en andere grapjes. Zo zit volgens de verhalen Groot in de build verwerkt, dit word nog bevestigd noch ontkend door Lego zover ik weet. Ik ben totaal geen liefhebber van huizen en een hele stad bouwen, maar na de medieval blacksmith is dit toch weer een huisje die mij wist over te halen. Nu was dat ook niet moeilijk met het Marvel thema. Wat mij betreft is dit zeker een aanrader voor de Marvel fans!
celebrate1st Wijbzijn thuis ook weer verder gegaan met Hedwig. Het wordt een prachtige set, ben er echt erg blij mee. Had bijna de Ecto 1 gekocht, mega goeie aanbieding alleen niet gedaan, waarom weet ik niet. Twee minuten later was de aanbieding weg. Hoop dat de nieuwe vuurtoren uitkomt, vind ik ook gaaf eruit zien. De nieuwe trein van Harry Potter wordt hek niet, vind ik tegenvallen qua prijs vooral. Maar ach, wat is er niet duurder geworden de laatste tijd.
Niek celebrate1st Hoop dat de nieuwe vuurtoren uitkomt, vind ik ook gaaf eruit zien. De nieuwe trein van Harry Potter wordt hek niet, vind ik tegenvallen qua prijs vooral. Nou ik was anders ook wat ondersteboven van de 299 voor de vuurtoren hoor 😅
celebrate1st Niek Ja dat klopt, schrok er ook wel een beetje van. Maar met de gedachte dat er een batterijhouder, motortje en een nieuwe brick met dat lampje erbij zitten verzacht de prijs wel een beetje. De nieuwe Ferrari vind ik ook fors met zijn 399.- maar is wel wat groter dan de Lamborghini en Bugatti. Ooit komen ze in de aanbieding, heb wel geduld. Moet ook gaan sparen, ons huis wordt volgend jaar weer verbouwd. Edit: Eén dag later zijn er weer wst doosjes binnen gekomen. Op Bol wat leuks kunnen kopen met korting. Voor als de volgende verbouwing klaar is kunnen deze mooie plekjes krijgen in een van de twee Lego kamers
Michael Vorige week maakte DPD een fout door m’n Lego Leeuwenridders Kasteel terug naar België te sturen ipv het gevraagde pick-up adres. En momenteel krijg ik een fout als ik de track en tracé van DPD erbij pak voor de nieuwe poging. Wat probeert het universum mij duidelijk te maken? Ik wil m’n kasteel 😆
JeepeeB Inside info: Het grote systeem dat Track en Trace codes bijhoud kampt met wat issues, DPD en andere bezorgdiensten ondervinden daar hinder van las ik op interne berichtgeving op mijn werk. Misschien wilt het universum vertellen dat die bedrijven eens hun systemen op orde moeten maken 😂