Niek niet helemaal, al zou ik graag elke Lego set willen kopen, daar heb ik gewoon de ruimte niet voor.
Ik koop sets waar ik een goede herinnering bij heb of fan van de franchise ben.
En dan valt het nog reuze mee eigenlijk, en dan koop ik ook niet elke willekeurige set, maar ik haal voor mijzelf de spreekwoordelijke krenten uit de pap.
Ik ben gek op films, dus dan zijn iconische filmwagens een no brainer voor mij, maar de speed serie heb ik niks mee want zo'n grote autoliefhebber ben ik ook weer niet.
Star Wars ligt daar in het verlengde van, en het zijn ook films waarmee ik opgegroeid ben, vandaar de UCS sets.
Harry Potter, tja als liefhebber en beoefenaar van de goochelkunst hoort een beetje magie er bij, en Hogwarts is gewoon een hele gave build, maar ook hier is de grootste kapstok wederom dat de films zo ontzettend leuk zijn.
Het Disneyworld Kasteel en de mini versie daarvan......eeeeh iets met pretparken volgens mij 😁
De Nintendo NES + tv en de ?-kubus.....tja Nintendo, ik heb op die 8 bitter gespeeld toen hij serieus relevant was en the hottest toy on the planet (goh ben ik al zo oud haha) en ik ben nooit gestopt met het spelen op spelcomputers, dus voor mij zijn die builds een mooie herinnering naar vroegere tijden.
En om heel eerlijk te zijn heb ik niet veel met de rest, Lego city bijvoorbeeld is leuk om naar te kijken maar qua bouwen voel ik het gewoon niet, als je meerdere huizen hebt en je hebt een kleine woonwijk bij elkaar dan staat dat waanzinnig mooi, maar die ruimte heb ik hier dus niet en wat ik al zei, ik voel het niet bij huizen.
Maar goed dat is dan wel weer het toffe van Lego, er is in principe voor elk wat wils de ene persoon loopt weg met Lego Friends, en de ander rent er gillend voor weg.
Wel ga ik denk ik 1 april naar de Lego store in Amsterdam, daar ben ik nog nooit geweest en met de release van de Delorean is dat een mooie reden om daar eens naartoe te gaan.