Ron Zelfs in Legoland Dubai hebben ze meer moeite genomen om groen toe te voegen. Dat zou je toch eigenlijk niet verwachten als je die oude luchtfoto ziet. Het is in ieder geval een park waar ik nog lang geen (halve) dag New York voor op zou offeren.
Hjalmar Legoland New York is op 6 Augustus officieel open gegaan. Bekijk voor al even drone beelden voor je bepaald om die kant op te gaan.
Meint Wat een lelijke grind- en betonplaat zeg, maar ik zie wel veel jonge bomen, dus wie weet hoe het er over een paar jaar uitziet. Wel zonde dat ze alle natuur hebben weggehaald. Ik snap dat het handig is voor de bouw, maar als dit het resultaat is...
Jules Meint Ik dacht dit eerst ook, maar hoe meer ik naar dat hotel begin te sparen, hoe erger 't wordt. Dat is en blijft namelijk een lelijk grijs gebouw. Het lijkt wel een Russisch strafkamp ergens in Siberië zo.
Fixma Had dan wat oude bomen apart gezet en dan herplanten.. Dit is nog slechter dan het slechtste Six Flag park..
OlympiaLooping Wat een negatieve reacties hier weer zeg. Voor een park dat op een voormalige vliegbasis is gebouwd vind ik het er best wel oke uit zien!
Hjalmar OlympiaLooping heb je het nu over vliegbasis Goshen? In Indiana? De luchtfoto’s laten namelijk geen vliegbasis zien op de locatie van het park in New York. Dat lijkt mij namelijk wel een ongelukkige locatie voor een vliegbasis aangezien de inwoners van de dorpjes hier omheen al klachten hadden over het park zonder dat het was gebouwd. Waar de elevation van het gebied tussen de 460 en 620 zit. Lijkt mij nogal hobbelig voor een vliegbasis.
Hjalmar Dit is een lucht foto uit 2016, voor het park daadwerkelijk aan de bouw begon. Dat had eigenlijk best wel veel bomen en groen. Hier nog een video van tijdens de bouw, dan kun je zien hoeveel ze hebben gekapt.