Hjalmar Ik krijg dus elke keer jeuk als ik die stomme naam voorbij zie komen. Wat een verschrikkelijke naam is dat toch.
broodje123 Hjalmar Het klinkt nog steeds als een slechte grap van de speld 😂. Je kan het park toch niet echt serieus nemen als je een achtbaan zo noemt.
Meint Ik vind het heerlijk fout hoor. Kan in Nederland niet wachten op de Van TillTCoaster, FonSpeed Dragster, GellissOne (Jr.), of een homage naar het verleden? De TonVanDeFenderBender.
CoasterBrabo Vreselijke naam inderdaad, maar de lay-out is veelbelovend en ik vind het kleurschema ook mooi.
Nevz Weer een mooi project van RMC, met een zeer toffe layout. Valt me wel tegen hoe ver Fun Spot Atlanta eigenlijk van Atlanta af ligt. 😁
Njit Nevz Valt me wel tegen hoe ver Fun Spot Atlanta eigenlijk van Atlanta af ligt. 😁 32 km rijden naar Mid-Town Atlanta inderdaad. Maar voor Amerikaanse begrippen is dat dichtbij.
Nevz Njit Eigenlijk is Six Flags Over Georgia dus meer Six Flags Atlanta, en zou het Fun Spot America Over Georgia moeten heten. 😆
Orangedevil Op zich is het niet ver vanaf het vliegveld dus als je daar land is het prima. Wij komen er komende zomer langs tijdens onze rondreis dus natuurlijk pikken wij deze baan mee. Ongeloofelijk dat er strax zo'n baan komt in zo'n flutparkje.🤣
The_Bullgod Orangedevil Ongeloofelijk dat er strax zo'n baan komt in zo'n flutparkje. Tja, zo was het ook met die 2 andere Fun Spot parkjes in Kissimmee en Orlando voor de komst van White Lightning en Mine Blower. Die parkjes stelden voor die tijd ook niks voor. Het parkje in Orlando had voor die tijd zelfs niet eens een coaster en in Kissimmee moesten ze het jarenlang alleen doen met een kiddie
The_Bullgod De eerste trackdelen zijn geplaatst. Ook nog een paar foto's van deze trackdelen. Bron: RMC Connoisseurs
Simon Dat gaat opeens heel rap. Ik verwacht hem niet te kunnen doen in juni, maar hij zal dan al wel bijna klaar zijn met dit tempo. 🙂
The_Bullgod Een nieuwe video update. Er is al een begin gemaakt aan het volgende element, de raven truss dive.