The_Bullgod Dit artikel "bevestigt" dat het een baan met I-box track word. ...... Mogelijk zelfs groter/hoger dan Twisted Cyclone in Six Flags Over Georgia. https://behindthethrills.com/2021/06/fun-spot-teases-new-ibox-hybrid-rmc-roller-coaster/
The_Real_Infernape Fun Spot heeft het officieel bevestigd via deze korte teaser video. Het wordt inderdaad een I-Box track
The_Real_Infernape Nog een interessant detail over de nieuwe RMC. Blijkbaar kiezen ze ervoor om de linker- en rechterrail verschillende kleuren te geven. In deze video laten ze de drie kleuren van de hele constructie zien. Zoals het een park met “America” in de naam betaamt, kiezen ze voor rood, wit en blauw. Ook zal de coaster niet gethemed worden naar een bepaalde sports team, gezien ze geen sports team in Atlanta konden vinden die mee wilde werken. https://fb.watch/6jtvAi18xx/
Niek The_Real_Infernape Nog een interessant detail over de nieuwe RMC. Blijkbaar kiezen ze ervoor om de linker- en rechterrail verschillende kleuren te geven. Niet de eerste keer dat RMC dat doet, dat zagen we ook al bij Joker:
The_Real_Infernape Ik zou het niet echt een bouwupdate noemen, er is helemaal geen constructie te zien 🤔
The_Bullgod The_Real_Infernape Dan is het "plaatje" dus misleidend. En ik zelf heb nog geen tijd gehad om het hele filmpje te bekijken.
The_Bullgod Aan de hand van de door het park zelf onthulde inversie en de top view van de layout heeft een fan een "verwachte" layout gemaakt in No Limits 2. Als de komende tijd meer elementen onthult gaan worden, zal deze "verwachte" layout dus wijzigen.
Niek The_Bullgod Aan de hand van de door het park zelf onthulde inversie en de top view van de layout heeft een fan een "verwachte" layout gemaakt in No Limits 2. Als de komende tijd meer elementen onthult gaan worden, zal deze "verwachte" layout dus wijzigen. Ik vermoed dat de fan hier nog wel een of twee inversies mist, wellicht wordt een van die standaard camelbacks nog een roll. De standaard camelback lijkt welhaast 'te' standaard voor RMC.
Eftelflags Eigenlijk kan je volgens mij tegenwoordig gewoon een Vekoma of Intamin kopen toch? Echt hout is het ook niet meer.
NielsC Nope maar je kan het natuurlijk wel anders in de markt brengen. Zeker in de US is een bepaald record breken voor marketing vrij cruciaal. Was dit een stalen baan, had het volgens mij geen (landelijke) records verbroken. Nu met hybrid zou het nog een een inversie grote record kunnen pakken...
ppc-anoniem-2 Maar als straks de hele structuur van de supports ook van staal is zoals The Voyage. Mag dit dan überhaupt nog een hybrid heten of is het dan gewoon een stalen achtbaan? twijfel of RMC dan niet gewoon die grens gepasseerd is.
The_Bullgod ppc-anoniem-2 Als ook de supports al volledig van staal worden, net als de track, is het gewoon een stalen achtbaan. Dan is er helemaal niets meer wat het een hybrid kan maken.
QDude24 ppc-anoniem-2 De RMC van Kentucky Kingdom heeft dat, en wordt niet als hybrid gezien, maar als 'gewone' stalen baan
QDude24 ppc-anoniem-2 Ja, maar dat had je met de single rails ook al, tenzij je die niet zou tellen fsr
ppc-anoniem-2 QDude24 toch wel een redelijk ander type baan. Je weet hoe dat met records gaan! first full steel hybrid coaster 🤟