Uiteraard, the writing is on the wall wat de huidige Doolhof betreft, we zien bij de Efteling vaker wel dan niet verwaarlozing bij binnenkort te verdwijnen zaken (vroegtijdig bomenkap bij Bob, smerige Polka...). An sich niet verkeerd dat er dan in Nest nog van enkele elementen kan worden genoten.
Misschien ben ik hierin een van de weinigen, maar ik kon altijd wel genieten van de Doolhof. Met het attractietype is niets mis, ik zou zelfs best graag een nieuw doolhof zien verschijnen. Uiteraard thematisch passender en uitgebreider, het liefst met animatronics etc (denk Alice's Curious Labyrinth). Anders (want dat Monsieur samen met de Doolhof plat zou gaan lijkt me een logische zet) wil ik er minimaal een flatride terugzien om zo het attractieaanbod in balans te houden. En voordat iemand het voorstelt: hoe leuk het ook klinkt denk ik niet dat we hier dan nog de Polka Marina walvis terug gaan vinden, gezien de vele verwijzingen naar het beest die er al geplaatst zijn in Nest.
Tim Ik hoop dat er een goed uitgewerkt plan klaarligt om hier een mooi themagebiedje van te maken.
Dat inderdaad, ik heb het idee dat men geen plan B had toen de bouw van Strookrijk niet door kon gaan en we daardoor nu wat zaken hebben gekregen die, uhh, onder het gemiddelde niveau liggen. Als er dan wéér een A-locatie vrijkomt, laat het dan alsjeblieft iets goed doordachts zijn in plaats van weer een haastig neergekwakte vervanger of een kaal plein.