Ik heb heel veel nagedacht over dit plein. Want dit is wel het lelijkste plein in de Efteling.
MC als attractie vind ik tof. De uitvoering/ thema maakte mij niet zo veel uit. Maar door de commotie mag dat wel aangepast worden. Liever gisteren dan vandaag.
Ik ben zelf groot fan van de Nederlandse tekenaar/schrijver Marten Toonder en zag een uitvoering in Tom Poes/ Olivier B Bommel wel gerealiseerd worden. Hoewel ik de luchtballonnen optie die hierboven is besproken ook wel sterk vind.
Maar nu het doolhof er zo uit ziet en items zijn hergebruikt in een andere 'attractie'. Heb ik er nog eens over nagedacht: Zie hier mijn slechtste photoshop ooit.
Maar het type Arthur attractie van EuropaPark in een nader te bepalen thema. Ik heb de grootte van het gebouw van CF gepakt en die over MC geplaatst. Je zou hier dus net als bij Arthur een binnen speelplaats/ infills kunnen doen. En over het oude doolhof het buiten gedeelte van de baan kunnen doen.
Gevels mooi aankleden. Zonnepanelen op het dak. Bomen, planten, waterpartijen erbij.
Zomaar één van de ideeën die ik had.