Eftelflags Valt wel mee volgens mij ja. Er zijn drie projecten waar ze zeker "mee bezig zijn", namelijk Jersey Devil Coaster in SFGA, Stunt Pilot in Silverwood en Iron Gwazi. Maar alle drie die banen zijn natuurlijk al compleet en dat is meer een kwestie van afronden, bij Jersey Devil en Stunt Pilot nog de treinen erop en testen.
Toevoeging: ze zullen vast ook aardig druk zijn geweest met alle IBox track voor Lightning Rod, maar dat is uiteraard ook afgerond.
Er zijn een paar banen waar ze verder mee bezig zijn, maar dat zijn voor een deel slechts geruchten. Er is een RMC raptor verkocht aan het waterpark Wild Water West in Dakota en daar is een jaar geleden een vergunning voor aangevraagd.
Daarnaast gaan er geruchten rond over een RMC raptor voor Six Flags Magic Mountain, wat weer een variatie is op de layout van Jersey Devil, maar daar staan volgens mij wel al bouwhekken die het vermoeden deels bevestigen. En misschien komt er een RMC raptor prototype naar Kentucky Kingdom. Ik heb niks gehoord over mogelijke IBox conversions.